Ga naar inhoud


BBC schrapt Top Gear na schorsing Jeremy Clarkson


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 maanden later...

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Chris Evans zenuwachtig over Top Gear

Het nieuwe seizoen van Top Gear wordt anders. Heel anders. Zo is Chris Evans het nieuwe gezicht van het programma. Hij volgt Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May op.

Na het ontslag van Jeremy Clarkson wegens een handgemeen op de werkvloer verlieten ook Richard Hammond en James May de BBC. Het trio gaat volgend jaar een autoprogramma voor de Amerikaanse videodienst Amazon maken. De BBC gaat echter met Top Gear verder en heeft in Chris Evans een nieuwe presentator gevonden. Op de MIPCOM tv-beurs in Cannes – belangrijk voor de internationale verkoop van het tv-programma – werd het vernieuwde Top Gear groots aan de pers gepresenteerd.

Niet elke aflevering Top Gear een co-host

Chris Evans stelde dat in de toekomst niet elke aflevering van Top Gear naast hem een co-host te zien is. "We gaan dingen anders dan voorheen doen. Niet alleen omdat we dat moeten maar ook willen doen", aldus de nieuwe presentator. Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May waren in Top Gear volgens Evans briljant. Hij wil hen dus niet nadoen maar Top Gear op zijn eigen manier presenteren. Chris Evans – autoliefhebber en presentator bij BBC Radio 2 – heeft een driejarig contract voor de presentatie getekend.

The Stig bij Top Gear

De BBC en Chris Evans willen niet teveel over het vernieuwde Top Gear kwijt. Op de perspresentatie in Cannes was wél de gemaskerde testcoureur The Stig aanwezig. Evans hierover: "Ik wil niet specifieks hierover zeggen. Maar The Stig vandaag hier aanwezig. Dat zou een mooie aanwijzing kunnen zijn dat hij er ook morgen is." Het komende seizoen van Top Gear telt acht afleveringen. Evans stelt best wel zenuwachtig hiervoor te zijn. De toekomst moet volgens hem uitwijzen dat hij de juiste persoon voor presentatie van Top Gear is.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Jeremy Clarkson schikt met BBC voor 127 duizend euro

 

Ex-presentator Jeremy Clarkson van het BBC-autoprogramma Top Gear heeft zijn problemen met een producer van de BBC

afgekocht voor omgerekend 127 duizend euro.

 

Clarkson heeft volgens de BBC uitdrukkelijk zijn verontschuldigingen aangeboden aan producer Oisin Tymon.

Tymon treft geen enkele blaam in de nare affaire, zo heeft Clarkson verklaard.

 

Bron: http://www.volkskrant.nl/media/jeremy-clarkson-schikt-met-bbc-voor-127-duizend~a4250909/

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen schiet het niet echt op met het team wat topgear moet voortzetten.

Van de oorspronkelijke 3 presentatoren is men nu bezig met 9 leden, de opnames zijn vertraagd en de ster heeft moeite met het optreden voor de camera en tegelijk auto rijden.

Stond bij de oorspronkelijke crew een take er in een of maximaal 2 keer wel op, moet men nu scenes 10 tot 20 keer opnieuw draaien voordat het ergens op lijkt.

 

Topgear is geen Topgear zonder de oorspronkelijke crew, dat is hetzelfde als wanneer men Koot en Bie ontslaat en hetzelfde programma laat voortzetten door Paul de Leeuw en Bo Erven Doorens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het tijd. Alle begin is moeilijk.

Het zal in de begintijd van  Topgear ook niet allemaal vlekkeloos verlopen zijn.

Een ingespeeld team heeft natuurlijk zijn voordelen maar door Jeremy Clarkson gedrag is daar een eind aan gekomen.

 

Laat je niet verblinden door je adoratie van Jeremy Clarcson, je bent geen bakvis meer. ;)

Jeremy heeft de problemen zelf over zich afgeroepen blijkt wel uit het artikel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Topgear is geen Topgear zonder de oorspronkelijke crew, dat is hetzelfde als wanneer men Koot en Bie ontslaat en hetzelfde programma laat voortzetten door Paul de Leeuw en Bo Erven Doorens.

 

Dat ben ik niet geheel met je eens. Het is in het verleden al vaker gebeurt dat presentatoren met programma's stopten en de opvolger succesvoller was dan het 'origineel'.

 

Het zal lastig worden, maar met de juiste mensen en de juiste chemie, kan het zo weer een enorm succes worden.

 

Ik denk dat het voor Clarkson en co. lastiger wordt hetzelfde publiek aan zich te binden bij het nieuwe programma op Amazon Prime.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik toch niet Michel. Lees vandaag alweer een artikel dat het echt niet botert bij de nieuwe crew van topgear.

Clarkson is dan misschien wel arrogante dictator maar de formule van hun 3 werkte wel. Mensen zijn hier ook aan gewoon.

Daarbij is hun budget ook veel groter geworden bij amazon wat natuurlijk ook kan schelen. De jaarlijkse roadtrips waren voor mij toch wel de leukste afleveringen.

Mocht Clarkson alleen over zijn gegaan dan had ik er ook weinig vertrouwen in maar dit trio met dit budget lijkt mij wel suc6formule.

Een grote schare fans van topgear zullen zoiezo de nieuwe cast afkraken hoe goed deze ook mag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Britse pers

als dat betrouwbare bronnen zijn weet ik ook nog een andere

 

maar het nieuwe publiek via Amazon prime weet niet wat die pers schrijft of het interesseert hun niet en kijken ze naar wat hun bevalt

het nieuwe publiek is niet meer van onze generatie en of de vorige, die beslissen zelf zonder vooroordeel

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Moderator

Vanavond was de eerste uitzending van Topgear met het nieuwe Team.

 

Het was alles behalve Topgear.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de uitzending gezien.  En ik schors mijn mening nog even op.

De commentaar echter van mijn huisgenoten:  "ze deden wel erg hun best om de oude Topgear na te bootsen."

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit zegt eigenlijk alles:

 

New Top Gear review: lots of polish but it's still a secondhand car show

 

https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2016/may/29/new-top-gear-review-matt-leblanc-chris-evans-bbc

 

Dit was nog een van de mildere beschouwingen.

 

Voor wie een wat bredere indruk wil krijgen..

https://www.google.de/search?q=new+topgear+reviews&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=YxhMV7aTIuKg8wfozrugAg#q=new+top+gear+reviews

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...