Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nieuw hier en heb de Dreambox niet zelf geïnstalleerd Maar kant en klaar gekocht bij iemand alleen nu kan ik alleen nog maar die regionale omroepen Ziggo kalalen zender van de maand en bed 1 kijken de rest ontvangt die volgends mijn wel want er staat wel bij wanneer volgende programma enzo begint alleen ze blijven op zwart wat kan ik hier aan doen ik draai op openpli 3.0 enigma 2013-01-21 laaste update 2014-06-11 hoop dat jullie me kunnen helpen en hoop dat ik bij goeie heb geplaatst

Alvast hartstikke bedankt

Geplaatst:

Of een dreambox van marktplaats met gratis kanalen dat kan ook  ;)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hmm.. Weer wazige info.. Ziggo is aan het fuseren (qua netwerk) waardoor het gelijkwaardige basis pakket van UPC en Ziggo 'even' FTA was. Op 19 maart gaan de laatste over naar UPC. Als deze migratie succesvol is afgerond gaat de codering weer aan wat jouw beeld nu schetst.

Andere optie. Je hebt een Ziggo kaartje in je dreambox maar geen (of verkeerd geconfigureerde) softcam waardoor je kaartje niet is opgewaardeerd.

Laatste optie.. Je hebt een stoute optie dat je een cardsharing afneemt waarvan je abo is 'verlopen'. Over dit laatste wordt hier niet gesproken..

Geplaatst:

ruikt naar cardsharing via het internet en dat mag hier niet

anders die iemand even bellen mailen om het te maken

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Zit je kaart wel met de chip naar beneden in de dreambox?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

En ik lees net dat Ziggo het standaard pakket niet gaat coderen! Mooi nieuws voor deze meneer...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...