Mara13 Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Nieuwe Blu-ray speler aangeschaft maar het beeld bevat groen & rode pixels. Heb een andere (DVD)speler aangesloten en deze heeft dit ook. Mijn TV is HD Ready en Blu-Ray Ready. Sony Bravia LCD KDL32U253OE Handleiding zegt: HDMI 1& 2 voor formaat: 480i/480p/576i/576p/720p/1080i Heb de blu-ray speler ingesteld op automatisch maar het beeld bevat groen & rode pixels. en valt soms enkele seconden weg(sneeuw) + roze scherm. Als ik het beeldformaat Blu-ray speler instel op 1080i heb ik het ook. Wat kan de reden zijn? Iemand een idee?
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 15 maart 2015 Moderator Oplossing Geplaatst: 15 maart 2015 Ik gok op een verbindingsprobleem tussen je speler en tv scherm. Hoe lang, en wat voor kwaliteit heeft de HDMI kabel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mara13 Geplaatst: 15 maart 2015 Auteur Geplaatst: 15 maart 2015 Hey thx voor de snelle reactie. Ben ff vlug gaan kijken: Merk kan ik niet terugvinden. Kabel is 1,5m lang en volgende tekst staat erop: High speed HDMI cabel with Ethernet (heeft een goud-kleurige kop)
Moderator ceesv Geplaatst: 15 maart 2015 Moderator Geplaatst: 15 maart 2015 Een nieuwe kabel is snel aangeschaft en sluit dan meteen een oorzaak uit. Je hebt wanneer het goed is ferriet stoorfilters meegeleverd gekregen bij je tv en blueray speler, heb je die rond de aansluit kabels aangebracht on instraling van stoorsignalen uit te sluiten? Heb je de diverse spelers tot zover van toepassing op een randaarde stopcontact aangesloten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mara13 Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Geplaatst: 16 maart 2015 Ben een nieuwe HDMI-kabel gaan halen en het probleem is opgelost. Thx voor de tips/info !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 16 maart 2015 Moderator Geplaatst: 16 maart 2015 Das heel mooi! Fijn dat het opgelost is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen