Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, sinds enkele weken is het kanaal RecordHD (Braziliaans) op 218 niet meer te ontvangen ?? (zwart beeld)

Het behoort bij het basis-pakket.

Telefonisch helpdesk kon mij niet verder helpen ?!

Ervaart iemand ook dit probleem ??

Bij voorbaat mijn dank en Braziliaanse vriendin voor een reactie ..

Groet Romarius

Geplaatst:

Klopt, die zit sinds enige tijd niet meer op de Astra 19,2. Dat staat ook te lezen op Flysat e.d.
Deze zender maakte trouwens geen deel uit van CanalDigitaal. Het was gewoon een vrij te ontvangen zender.
Of die nog op een andere satelliet zit die hier te ontvangen is, staat nergens te lezen.

Geplaatst: (aangepast)

Ja, de SD-versie zit op 11508MHz verticaal op de Astra 19,2 en heet daar Record Internacional. Zit in de fastscanlijst op positie 675.

En nee satkijker, als je een nieuwe fastscan doet nadat je de zender in de fastscanlijst hebt weggehaald, geeft weer dezelfde parameters van de transponder waar de zender niet meer op zit.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Sprietje, dat klopt wat jij schrijft.  Ik kijk met de sd zenderlijst vandaar mijn vergissing.

Maar met alle reacties kunnen we wel opmaken dat de zender Record (internacional) door Romarius en vriendin is te zien in de HD lijst op kanaalnummer 675 in SD en in de SD lijst op kanaalnummer 218 in SD.

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties en inderdaad "Record internacional" is gewoon te zien op 675

De "RecordHD" daar in tegen is ( volgens mij) niet meer te zien.

Groet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen