Romarius Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Hallo, sinds enkele weken is het kanaal RecordHD (Braziliaans) op 218 niet meer te ontvangen ?? (zwart beeld) Het behoort bij het basis-pakket. Telefonisch helpdesk kon mij niet verder helpen ?! Ervaart iemand ook dit probleem ?? Bij voorbaat mijn dank en Braziliaanse vriendin voor een reactie .. Groet Romarius
Sprietje Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Klopt, die zit sinds enige tijd niet meer op de Astra 19,2. Dat staat ook te lezen op Flysat e.d.Deze zender maakte trouwens geen deel uit van CanalDigitaal. Het was gewoon een vrij te ontvangen zender.Of die nog op een andere satelliet zit die hier te ontvangen is, staat nergens te lezen.
youriy Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 De sd-versie zit op 11508V http://nl.kingofsat.net/find.php?question=record&Submit=Zap clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Orbit808 Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Ook verdwenen vanaf de 28.2, want daar zat ie ook, blijkbaar van korte duur allemaal. Nu nog te ontvangen op Intelsat 905 (24.5°W), Spot 2 (zou dan te ontvangen moeten zijn, maar ik moet dan door een huizenblok heen..)
satkijker Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Gewoon een nieuwe fatscan doen en werkt dan weer op 218 Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
Sprietje Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 (aangepast) Ja, de SD-versie zit op 11508MHz verticaal op de Astra 19,2 en heet daar Record Internacional. Zit in de fastscanlijst op positie 675.En nee satkijker, als je een nieuwe fastscan doet nadat je de zender in de fastscanlijst hebt weggehaald, geeft weer dezelfde parameters van de transponder waar de zender niet meer op zit. 16 maart 2015 aangepast door Sprietje
satkijker Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Sprietje, dat klopt wat jij schrijft. Ik kijk met de sd zenderlijst vandaar mijn vergissing. Maar met alle reacties kunnen we wel opmaken dat de zender Record (internacional) door Romarius en vriendin is te zien in de HD lijst op kanaalnummer 675 in SD en in de SD lijst op kanaalnummer 218 in SD. Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
Romarius Geplaatst: 20 maart 2015 Auteur Geplaatst: 20 maart 2015 Bedankt voor jullie reacties en inderdaad "Record internacional" is gewoon te zien op 675 De "RecordHD" daar in tegen is ( volgens mij) niet meer te zien. Groet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen