jptd Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Hallo, Kom er ff niet uit. Als ik een nieuw Family HD abo afsluit bij CD zonder die "kadootjes" die ze aanbieden (gratis schotel en deco) wat betaal ik dan ? Moet je dan ook die aansluitkosten etc betalen ? Of kun je daarover onderhandelen met hen ? alvast dank,
astro iris Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Heb je al een lopend abonnement? Bvb BasisHD?
jptd Geplaatst: 21 maart 2015 Auteur Geplaatst: 21 maart 2015 (aangepast) nee noppes. schotel en deco zorg ik zelf wel voor. maandprijs zie ik staan is 19,95 ? maar die activatie kosten vindt ik vrij hoog, dus ik dacht als ik nou eens geen gebruik maak van die schotelset doen ze daar missc wat mee ik kan volgens mij niet eens een Family HD abo afsluiten via hun website zonder die schotel troep. die zetten ze er auto bij maar dat wil ik niet 21 maart 2015 aangepast door jptd
Sprietje Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Jammer maar helaas. Als je die schotel en ontvanger niet wilt hebben, dan kost het sinds ongeveer een jaar even veel. Het installeren is ook gratis. Het enige verschil is dat als je de schotel en de ontvanger er bij neemt, je er twee jaar aan vast zit. Neem je alleen een abonnement zonder spullen, dan heb je een contract van 1 jaar.Daar valt volgens mij niet over te onderhandelen.Onderhandelen kan wel als je van je contract af bent en je op gaat zeggen of downgraden.
jptd Geplaatst: 21 maart 2015 Auteur Geplaatst: 21 maart 2015 (aangepast) okay dankje en alleen een kaartje bestellen met Family HD erop gaat dus niet via hun website ??? want daar staat die ontvanger en schotel bij vermeldt ik hou niet zo van bruikleen en er zijn leukere ontvangers en schotels denk ik. Dus dat wordt bellen ??? 21 maart 2015 aangepast door jptd
jptd Geplaatst: 21 maart 2015 Auteur Geplaatst: 21 maart 2015 Neem je alleen een abonnement zonder spullen, dan heb je een contract van 1 jaar. Daar valt volgens mij niet over te onderhandelen. mag dat nog ?? is toch een maand ??
Sprietje Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Als het contract na 1 of 2 jaar is afgelopen, is er een opzegtermijn van 1 maand.
Sprietje Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 (aangepast) Beste jptdEen smartcard kun je ook bij CD kopen maar alleen in combinatie met een CI-module. Dat kost bijna €140,-Wil je alleen een losse smartcard, dan kun je die in een satellietshop kopen voor ongeveer €65,- Let er wel op dat je het registratieformulier invult, zie: http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-registreren/ 21 maart 2015 aangepast door Sprietje
Oplossing Johan45 Geplaatst: 22 maart 2015 Oplossing Geplaatst: 22 maart 2015 (aangepast) Beste jptd. Als je al een kaart hebt kan je via Mijn CanalDigitaal je kaart updaten naar welk pakket je maar wil. Downgraden of opzeggen moet telefonisch of schriftelijk, maar dit terzijde. Heb je nog geen kaart en wil je geen hardware van CanalDigitaal dan kan je niet terecht bij CanalDigitaal. De kaart alleen wordt niet los verkocht, alleen een kaart met daarbij een CI wordt verkocht voor € 139,- + verzendkosten € 9,95 Bij CanalDigitaal ben je voor de kaart dus € 148,90 armer. En dan komen er nog registratie kosten van € 29,95 bij. Voordat je de kaart dus werkend hebt ben je bij CanalDigitaal al € 178,90 armer. Gelukkig is er een alternatief.... Satelliet zaken verkopen de kaart zonder de CI, en netjes verpakt in de officiële verpakking van CanalDigitaal. De goedkoopste aanbieding die ik heb kunnen vinden via internet was € 49,95 voor de oranje hoofdkaart. Je bespaart dan € 89,05 en met registratie kosten ben je dan € 49,95 + € 29,95 armer. Je bespaart nog steeds € 89,05 Registreren van je kaart doe je via internet op de registratie pagina van CanalDigitaal. Tijdens dit proces kies je ook het abonnement. Het FamilieHD abonnement kost € 19,95 per maand. Je gaat hiermee een jaar contract van 12 maanden aan. In die 12 maanden kan je wel upgraden en extra pakketten afnemen maar downgraden en opzeggen kan de eerste 12 maanden niet. Bij iedere tussentijdse upgrading of uitbreiding met een extra pakket ga je een nieuw contract aan voor 12 maanden. Kom je er niet uit kan je ook bellen, op 0900-9323 (€1,- per gesprek.). 23 maart 2015 aangepast door Johan45 kosten registratie aangepast Vult u rustig aan !!!
jptd Geplaatst: 22 maart 2015 Auteur Geplaatst: 22 maart 2015 Geweldig dat de satshop uitkomst biedt. Ik had al bij een betrouwbare shop een Formuler F1 in mandje staan en zij hebben de kaart ook zie ik. Die doen we er dan bij. Allemaal dank voor reactie ! Mvg
Johan45 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Registratiekosten volgens mij: €29,95 Is correct. Registratie vergoeding voor de oranje hoofdkaart is € 29,95 en Registratie vergoeding voor de 2e kaart is € 9,95 Ik heb in bericht #9 de kosten berekening aangepast. Bedankt voor de correctie gps .. Vult u rustig aan !!!
jptd Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Geplaatst: 23 maart 2015 Okay thnx. Zag een gebruikte kaart bij mij in de buurt. Die was nog goedkoper
Sprietje Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Dat kan goed werken als er geen betalingsachterstand op zit anders heb je er niets aan.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 maart 2015 Moderator Geplaatst: 23 maart 2015 Als ijskrabber? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen