Johan45 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Ja, volgende winter. Als je het kaartnummer weet kan je een heractivatie aanvragen via internet. Lukt dit dan is de kaart nog in gebruik, dus geen betaling achterstand. Let er op dat je een overname formulier nodig hebt. Dit moet door de verkopende en de kopende partij ondertekend naar CanalDigitaal verzonden worden. Vult u rustig aan !!!
jptd Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Geplaatst: 23 maart 2015 Met overschrijvingsformulier ondertekend is toch safe ??
Sprietje Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 (aangepast) Als je dit aanvinkt zit je wel goed:Nieuwe contractant neemt het zenderpakket NIET over van de huidige contractant en sluit een nieuw jaarabonnement af op de overgenomen smartcard.Huidige contractant voldoet aan de abonnementsverplichtingen die gelden voor het lopende jaarabonnement.Zie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/formulier-smartcard-overname.pdf Maar bij de bruikleenapparatuur die je tegenwoordig krijgt, zit ook de smartcard. Waarschijnlijk is dan ook de smartcard in bruikleen. Of je die dan over kunt nemen is de vraag. Ik denk dat het toch verstandig is eerst even te bellen naar CanalDigitaal. Als je het smartcardnummer weet kunnen ze je zo informeren. 23 maart 2015 aangepast door Sprietje
Johan45 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Met overschrijvingsformulier ondertekend is toch safe ?? Het ondertekende overschrijvingsformulier heb je zonder meer nodig. Maar als er een betalingsachterstand op de kaart is schakelt CanalDigitaal de kaart uit en kan je er niets mee. Ook niet met het vinkje wat Sprietje aanhaalt. De betalingsachterstand zal eerst betaald moeten zijn wil CanalDigitaal de kaart weer activeren. Vult u rustig aan !!!
jptd Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 dan toch maar een nieuwe denk ik. ik vindt het wat teveel gedoe en risicovol. dank allemaal voor jullie tijd en hulp. nou snel van de kabel naar de schotel
youriy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 dan toch maar een nieuwe denk ik. ik vindt het wat teveel gedoe en risicovol. Een telefoontje naar canaldigitaal en je weet of het goed zit met een tweedehands kaart. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen