bartshit Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Goedendag. Ik heb hier een (windows 7) computer staan met een vreemd probleem. Als de computer is afgesloten en ik wil hem weer opstarten, dan hoor ik de fan heel even draaien en dan gaat hij weer uit. Haal ik de stekker uit het stopcontact en doe hem dan weer terug, dan start hij normaal op. Wie heeft een idee ? groeten Bart. Gr Bart.
Mojo Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Check de HDD maar eens. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Oplossing winwiz Geplaatst: 23 maart 2015 Oplossing Geplaatst: 23 maart 2015 De eerste gedachten van mij gaat uit naar de voeding. De meer standaard voedingen kunnen problemen hebben/krijgen met condensatoren Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 PWR GOOD signaal van de voeding is niet meer goed. PSU vervangen. Waarschijnlijk defecte elco's in dat gedeelte.
Psychosammie Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Mijn iidee ook. Welk merk voeding zit erin? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 bij mijn broer was het die zogenaamde soft touch start button die stuk was die bleek gewoon te klemmen en je kunt hem ontkoppelen en nadien ook gewoon vervangen bij een ACER Coles Corner Richard Hawley
bartshit Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Geplaatst: 23 maart 2015 Ja de voeding. een andere erin gezet en het probleem is opgelost. iedereen bedamkt. Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen