Sara07 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 De inlognaam is je mailadres, nu willen wij het mailadres veranderen zodat de berichten van canal digitaal daarheen gestuurd worden. Maar na de verandering in ons profiel, wordt t nog steeds naar het oud mailadres (=inlognaam) gestuurd. Wie heeft een oplossing voor dit probleem, we horen het graag. Hartelijk dank!
Mojo Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 De oplossing is om te bellen met CD. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Johan45 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Beste Sara07 Kijk even in je spam map van het nieuwe email adres dat je opgegeven hebt. Bij een email wijziging krijg je een email toegestuurd met daarin een link om je nieuwe account te activeren. Het kan ook zijn dat je het nieuwe email adres niet helemaal correct hebt ingevuld en dan ontvang je de email niet. Probeer het dan nog en keer. Krijg je ook dan nog geen email met een activering link blijft er niet veel anders over dan te bellen. Vult u rustig aan !!!
Sara07 Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Geplaatst: 23 maart 2015 We gaan bellen, er is geen activeringsmail binnen gekomen in onze gmail account. Het email adres is wel gewijzigd in ons profiel. Hartelijk dank voor jullie reacties
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen