Ga naar inhoud


Wijzigen mailadres lukt niet


Sara07

Aanbevolen berichten

De inlognaam is je mailadres, nu willen wij het mailadres veranderen zodat de berichten van canal digitaal daarheen gestuurd worden. Maar na de verandering in ons profiel, wordt t nog steeds naar het oud mailadres (=inlognaam) gestuurd.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem, we horen het graag.

Hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Sara07

 

Kijk even in je spam map van het nieuwe email adres dat je opgegeven hebt.

Bij een email wijziging krijg je een email toegestuurd met daarin een link om je nieuwe account te activeren.

Het kan ook zijn dat je het nieuwe email adres niet helemaal correct hebt ingevuld en dan ontvang je de email niet.

Probeer het dan nog en keer.

Krijg je ook dan nog geen email met een activering link blijft er niet veel anders over dan te bellen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...