Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Beste Satmensen, Ik heb nu een kabel gekocht een KABEL PARRALLEL/SERIEEL 1,80M 25 P "D" STEKER 25 P "D"KONTRA, maar mijn vraag is heb ik de juiste kabel om mijn funcard te laten opwaarderen? Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 @savas70: Wat bedoel je met "opwaarderen"? Als je zelf funcards gaat beschrijven heb je een programmer nodig. Ikzelf gebruik hiervoor een Mastera III. Deze wordt met een null-modemkabel (9 pol.) met de com-poort van pc verbonden. Als je iets meer informatie geeft kan wellicht iemand jou helpen. Greetz
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Ik heb een Funcard EEProm EDITOR programma maar ik heb nu al een nulmodem kabel achter mij computer zitten en ik weet nu niet of ik de goede kabel heb heb ik daarvoor een 25 pens nodig of een negen pens die op compoort 2 moet aansluiten en indien ja een parrelel kabel of seriel? Alvast bedankt
comtech Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Ik gebruik zelf een 9 pins kabel op com 1 en dat werkt prima. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
newbier Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Hoi, Allereerst kun je beter niet dezelfde vraag in verschillende forum's zetten dit heeft geen zin..... Je post namelijk hetzelfde bericht 1 minuut later in het Humax forum... De Fun programmer heeft geen externe voeding nodig voor het beschrijven van de kaarten. Als een van de weinige programmers wordt de Fun programmer aan de parallelle poort van je PC aangesloten. Dus hierbij het antwoord..... Groeten Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen