Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand die voor een geringe prijs mijn eindversterker wil repareren ? Het betreft een defecte Denon POA 2400 eindversterker (jaren geleden 2e hands gekocht via ***geen-reclame*** voor een schappelijke prijs).
Ik ben geen vakman maar vermoedelijk is het relais de boosdoener...
Bij het aanzetten hoorde ik de laatste tijd een repeterend klikkend geluid. Nu gaat de versterker helemaal niet meer aan. Relais voor deze versterker zijn via ***geen-reclame*** voor ongeveer 25 euro te verkrijgen. Echter is het relais bedoeld voor bescherming van de luidsprekers en dat kan ik niet rijmen met het feit dat de versterker nu helemaal niet meer aangaat.
Dus wellicht dat een vakman hierover meer kan vertellen/ervaring mee heeft. En misschien mij aanwijzigingen kan geven hoe ik zelf achter kan komen wat het probleem zou kunnen zijn.

Vanwege mijn huidige minimum inkomen zou ik graag weten wat de reparatie zou gaan kosten om te kijken of het betaalbaar is EN zinvol is om de reparatie uit te laten voeren (misschien is een 2ehandse aanschaf van vergelijkbare versterker raadzamer, maar dat wordt dus eerste een tijdje sparen).

Tevens zou ik graag weten of het raadzaam is de versterker te recappen (andere condensators erin), hoe dat te beoordelen of dat nodig is, en wat daarvan de kosten zouden zijn.

ps: ik heb overigens de digitale versie van de service manual kunnen downloaden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...