pirrewit Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 (aangepast) Sinds ik een nieuwe computor heb moet ik nooit meer inloggen met naam en paswoord op sat4all.ik sluit telkens af met uitloggen en er staat geen vinkje bij onthouden.Toch logt hij alle dagen auto in bij openen van de website.Hoe kan ik dit stoppen?grts 28 maart 2015 aangepast door Michel verkeerd forum, heeft niets met satelliet-tv te maken! Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 afhankelijk van de browser > welke gebruik je? Orlando in Love Japanese Breackfast
pirrewit Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Geplaatst: 27 maart 2015 ik heb iexplorer maar je hebt toch geholpen want opgeslagen wachtwoorden in google bracht mij bij Extra/internetopties/inhoud en daar kon ik geen wachtwoorden zien maar wel uitvinken. probleem opgelost. bedankt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Psychosammie Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 Firefox vraagt altijd netjes of hij een wachtwoord moet onthouden. Voor banken doe je dat uiteraard niet maar voor Sat4All vind ik dat juist weer uitermate handig. Waarom zou je steeds voor Sat4All willen uitloggen? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 (aangepast) omdat je anders zo'n titel onder boven je avatar krijgt sat4all verslaafd 27 maart 2015 aangepast door Tonskidutch Orlando in Love Japanese Breackfast
Psychosammie Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 Ach, daarvoor loop ik nog zo'n 30.000 berichten op jou achter Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
pirrewit Geplaatst: 28 maart 2015 Auteur Geplaatst: 28 maart 2015 Was toch niet de oplossing want deze morgen was het weer auto ingelogd. Nu vond ik dit Tik of klik in het startscherm op Internet Explorer om Internet Explorer te openen. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Instellingen. Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je op Instellingen. Tik of klik op Opties en schakel onder Wachtwoorden de optie Vragen of wachtwoorden moeten worden opgeslagen wanneer ik me aanmeldt bij sites in. Schakel Vragen of wachtwoorden moeten worden opgeslagen wanneer ik me aanmeldt bij sites uit als u het opslaan van wachtwoorden wilt uitschakelen. Jammer genoeg vind ik onder instellingen geen "Opties" Iemand nog een goede oplossing? alvast dank grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Pionewbie Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Open IE Klik op Sterretje (rechtsboven) Klik op Internetopties Klik op tabblad InhoudBij Automatisch aanvullen klik op InstellingenBij Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren vinkje weghalenKlik op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen ... <= dit niet vergetenVinkje voor Wachtwoorden zettenKlik op verwijderenKlik op OKSluit alles.
pirrewit Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 bedankt Vinkje voor Wachtwoorden zetten Dit zie ik niet staan Er staat gebruikersnamen en wachtwoorden op formulierenKlik op verwijderen Dit zie ik niet staanKlik op OKSluit alles. Jammer maar ik blijf ingelogd aanmelden Ik gebruik dus windows 8.1 Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Truus0007 Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Pirrewit, dat overkomt mij ook wel eens, niet altijd trouwens. En ook al klik ik niet op "Ik accepteer alle cookies" bovenaan de site, toch helpt het bij mij wel als ik na het uitloggen ook nog even cookies verwijder. Ik zie echter dat jij IE gebruikt, ikzelf heb Google Chrome, dus of het bij jou ook zo werkt... ? Je kunt het wellicht eens proberen
Pionewbie Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Een plaatje is misschien duidelijker. IE11 in Windows 8.1 Uiteraard wel de desktop versie niet de app versie.
pirrewit Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 Bedankt Pionewbie dat plaatje van de browsegeschiedenis maakte het helemaal duidelijk. Dat plaatje opende telkens helemaal links op het scherm en zodanig dat steeds juist de vakjes om aan te vinken buiten beeld vielen. Dus eerst even middelste plaatje naar rechts gesleept en ziedaar de vink vakjes bij de browsegeschiedenis. Hartelijk dank grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Geplaatst: 30 maart 2015 (aangepast) Jammer maar helaas . Deze morgen alweer met auto paswoord geopend. grts Voor alle duidelijkheid dit is enkel bij sat4all. alle andere paswoord beschermde sites gaan niet open zonder manuele ingave van een paswoord. 30 maart 2015 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Pionewbie Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Nog een keer doen, maar dan in "Browsergeschiedenis verwijderen" "Gegevens van favoriete websites behouden" uitvinken.Ik vermoed dat het daardoor fout gaat.
pirrewit Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Geplaatst: 30 maart 2015 Ik heb nu bij internetopties bij "Privacy" "normaal" een stap verhoogd naar "normaal/hoog" en nu heb ik 3 maal getest en telkens moest ik paswoord ingeven. Dus nu nog even afwachten morgen na een nieuwe opstart. Bedankt voor het meedenken. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen