Zilverster Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 @pirrewit, Alleen bij Sat4all een probleem lees ik hier boven ? Bij het inloggen op Sat4all staat standaard een hokje aangevinkt om de inlog gegevens te onthouden ! Deze eerst even uitschakelen, als het goed is gaat het dan goed. Dit probleem heb ik al eens voorgelegd aan @Michel, hij vertelde toen dat dit standaard zo ingesteld staat in de nieuwe board software, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 @pirrewit, Om het nog iets duidelijker te maken wat ik bedoel. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
sattv4iedereen Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Met de betaalde versie van CCleaner, wordt je overal uitgelogd, want die doet alles weg als je de browser sluit. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pirrewit Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Geplaatst: 30 maart 2015 Onthoud mijn inloggegevens stond steeds uitgevinkt. Desondanks steeds ingelogd. Ik hoop nu dat met de privacy aanpassing het probleem is opgelost. Weet morgenvroeg meer. Ik houd jullie op de hoogte. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Geplaatst: 31 maart 2015 (aangepast) Jammer maar heden weer auto ingelogd. Zoektocht gaat verder grts Dit gebeurd dus enkel op de nieuwe laptop met Win8 Mijn oudere laptop met win7 heeft dit euvel niet. 31 maart 2015 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen