Faysal Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 (aangepast) Hoi iedereen, Ik heb een Triax 88cm schotel met een Triax Multiblock beugel. Ik zou graag Astra 1,Astra 2,Astra 3,Hotbird ontvangen. 1 receiver kijken + opnemen dus zou twin versie zijn. Welke LNB's zouden jullie aanraden? Sommige zijn voorstander van LNB's met een dunne hoorn (Alps,Inverto Multiconnect) anderen dan weer niet omwille van regendruppels op de dunne hoorn... Anderen beweren dan weer dat ik verplicht dunne hoorn lno's moet aanschaffen omwille van brandpunt Astra1 en Astra 3 dat zo dicht bij elkaar ligt. Kortom ik wil graag de meest betrouwbare,kwalitatieve lnb's uitkiezen welke zouden jullie aanschaffen? Dank voor jullie reacties! Groetjes, 28 maart 2015 aangepast door Faysal
blackeyes Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 (aangepast) inverto black ultra twin werken er perfect op daar een triax of spaun switch bij en je bent goed bezig zet er desnoods (zou ik zeker doen) een paar schoren op voor het gewicht van je lnb's en de 8 kabels dan heb je geen last van storm of harde wind maar begin noooit met die rockets lnb's je trekt je na een paar regenbuien je haren uit je hoofd van ergernis :( 28 maart 2015 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Sprietje Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 In welke plaats of regio staat de schotel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen