prefabman Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 wie heeft er voor mij het programma om software om een magiccam te zetten
Zilverster Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 @prefabman, Google eens op Duolabs en Cas, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
adri Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 wie heeft er voor mij het programma om software om een magiccam te zetten Welk prgramma zou je willen laden? Standaard werkt een Magic Cam met een speciale 'loader card', die bij de module geleverd word. Deze kaart programmeer je op je PC met de software via bijvoorbeeld een Mastera card programmer.
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb nog een CAS3 USB interface. Daar moet het nog mee lukken zonder loader card...
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Net even een oude Magic geflashed met UCAS 3.1 om te testen. Werkt nog prima. Geen loadercard nodig.
adri Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Duolabs CAS 2 of 3 werkt inderdaad ook, als je er nog een hebt liggen en de software werkt. Ik heb begrepen dat Windows 7 of hoger vaak een probleem is voor de CAS drivers.
Terradon Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Duolabs CAS 2 of 3 werkt inderdaad ook, als je er nog een hebt liggen en de software werkt. Ik heb begrepen dat Windows 7 of hoger vaak een probleem is voor de CAS drivers. Nee hoor werk al jaren met win 7 en een cas 2 en 3 en nog nooit een probleem ondervonden. Groetjes............
adri Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Met welke versie CAS software en Windows 7 versie? 64 bits of 32 bits? Werkt het nu eindelijk zonder de 'signed driver' hack?
sattv4iedereen Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 De cas 3 met windows 7 ultimate 64 bit, werkt perfect bij mij. Voor de goede orde, heb ik eerst de software gedownload en geïnstalleerd (bij duolabs gedownload) en dan na de installatie pas de cas 3 verbonden. Met de cas interface via de printerpoort (naam vergeten cas interface plus??) kan je ze ook programmeren, als je pc/laptop voorzien is van een printer/parallelle poort, maar daarvan weet ik niet, of windows 7 (64 bit) werkt. Bij dit laatste, moest je soms iets veranderen in de bios, iets met epp of ecp, maar dit is al zolang geleden, dat ik dat wel vergeten ben. Ik heb wel nog een dergelijke loaderkaart ergens liggen van een kameraad. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Terradon Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Laatste software bij duolabs downloaden of automatisch laten updaten en werkt vervolgens met win 7 32 en 64 bit ik werk met beide in de ultimate uitvoering
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 We discussiëren lekker verder, maar van de TS horen we niets meer. Ook niet welke software er op die Magic Cam gezet zou moeten worden.. Zo erg veel opent die Magic niet meer...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen