Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een vraag over draadloos audio/video welke ik wil aanschaffen voor op mijn slaapkamer,ik weet dat ik het beste een 5.8 GHZ kan aanschaffen,maarverders ben ik er niet in thuis.

Heeft iemand hier ervaring in die zegt welke goed is.

de afstand van mijn duo2 box naar mijn slaapkamer is rond 6 meter en heb een houten plafond.

mvg sjaako

Geplaatst: (aangepast)

het ontvanger apparaat die je gaat aanschaffen is dan?

een TV

of een tweede receiver

OF een Laptop

je kunt direkt aansluiten aan de hdmi uitgang naar boven (gaatje boren mooie HDMI kabel erdoor) en TV aansluiten

je kunt direkt een LAN kabel naar boven trekken (gaatje boren mooie LAN kabel erdoor) en tweede receiver aansluiten

je kunt direkt een audio video wifi transmitter aan de VU+ hangen (youtube linkje)

je kunt direkt toegang krijgen op de stream van de VU+ per wifi met een iPad en Laptop en iPhone of android en die kun je ook gebruiken voor het zappen en zender kiezen etc

maar welk toestel je gaat plaatsen is aan u

het goedkoopste is indien je een Laptop bezit daarmee van start te gaan

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

als er geen metalen balk tussen zit zal het wel werken.Bij mij gaat het niet want er zit een ijzeren/stalen balk in het plafond en die houd het signaal tegen.In de keuken en op de slaapkamer van de zoon gaat het wel.

PS : vergeet wel niet dat die GEEN  Hdmi aansluiting hebben he.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

hoi bellejt,

zoals ik al aan gaf heb ik een houten plafond dus geen last van stalen balken,maar als ik het goed begrijp danwerkt het bij jullie dus wel,dat ergeen hdmi aansluiting aan zit is me bekend,maar in dat geval ligt erook een ander prijskaartje tegen over,ik had al wat gekeken maar kwam toch in de buurt van €320,-

(draadloze hdmi) of zijn er goedkoperen wand het liefst zou ik dat hebben natuurlijk.

gr

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...