freak Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 ik ben van adsl naar glasvezel gegaan heb bpftp server draaien ik kan lokaal naar de ftp server verbinden (127.0.0.1) ik kan vanaf een andere internet verbinding verbinden ( dus de poorten zijn open) maar als ik vanaf mijn verbinding wil verbinden via mijn internet ip lukt het niet?
freak Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 dat schijnt dus niet in deze firmware te zitten ze hebben gevraagd of het in de toekomstige firmware kan worden toegevoegd nog een andere mogelijkheid?
BokkieBok Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Waarom wil je graag werken met je WAN ip adres om te verbinden met FTP? HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Gast catw Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 om te kunnen controleren of het werkt Als je even HIER op klikt kan je van "buitenaf" alles nakijken en weet je of je ftp-server goed werkt.
BokkieBok Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Om je poorten te checken kan je beter gebruik maken van een andere internet verbinding of een proxy server. Dan test je pas echt. Nat loopback leidt alleen je WAN ip adres om naar je interne ip adres. Dus door het modem gedeelte komt geen enkele data door. Een test site zoals gesuggereerd door catw kan ook, maar wel daarna je inlog gegevens veranderen van de server. Je moet uitkijken met je inloggegevens op sites van derden. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van NAT loopback en het ook nooit gemist. De meeste modems ondersteunen die functie zelfs niet. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen