Beheerder Michel Geplaatst: 5 april 2015 Beheerder Geplaatst: 5 april 2015 iPadawan, mag geen images herverdelen (forum rules) lid worden c.q. registreren ik vind het loopt prima ook de geanimeerde OSD is effe wennen maar ziet er logisch uit allemaal. test en ervaar. ciao ciao Zeg 'moderator', wat een onzin. Hij plaatst toch alleen maar een link naar een image, waarvoor je sowieso al moet registreren om hem te downloaden? Of gaat dat forum nu bepalen of wij wel naar ze mogen linken of niet? Dat zou wel het internet op zijn kop zijn. Je zegt het maar hoor. Ik zet de link naar het forum zo in de ongewenste URL's als dat jouw wens is. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2015 Auteur Geplaatst: 5 april 2015 uh wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? er lijkt een misverstand inzake wat ik schreef en wat anderen eruit opmaken I Am Gone Love You JESTOFUNK
Beheerder Michel Geplaatst: 5 april 2015 Beheerder Geplaatst: 5 april 2015 Wat begrijpen wij dan niet goed? iPadawan plaats hier een link naar de nieuwe VTI image, waarvoor je (op dat andere forum) moet registreren om die te kunnen downloaden. https://www.sat4all.com/forums/topic/345790-nieuw-vti-image/?p=2298892 Jij zegt dat dit tegen de regels van dat forum is. Ik zeg dat dit onzin is. Dat forum kan en mag namelijk helemaal niet voor andere bepalen of men wel of niet naar dat forum mag linken. Dat (het linken naar de downloadpagina van die image) gebeurt namelijk niet op dat forum, maar hier op sat4all. Daar bepalen wij de regels. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2015 Auteur Geplaatst: 5 april 2015 (aangepast) ik begrijp je kommentaar echt niet beste Michel een download link kan ik natuurlijk geven echter die klikken > werkt niet als je niet reeds geregistreerd en aangemeldt bent bij VTI de images uit externe bron hier uploaden is onmogelijk dat is tegen de forum regels 5 april 2015 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
Jürgen Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Ook hier de nieuwste image incl. de nu al beschikbare 2 nieuwe updates op mijn SOLO2 (slaapkamer) gezet en naar mijn mening functioneert alles prima. LAN sharing via Oscam vanuit mijn SOLO2 (huiskamer - OpenPLi) werkt ook perfect. Backup maken naar mijn NAS gaat ook perfect. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
kees hekstra Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 kan je ook ondertitels krijgen in het nedelands met de xbmc bv genesis bedankt.???? Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Moderator wiz Geplaatst: 6 april 2015 Moderator Geplaatst: 6 april 2015 Net wilde ik mijn duo2 aanzetten om wat tv te kijken vanuit standby, maar de duo2 had er geen zin in. Ik zag wel het witte puntje in de display oplichten ten teken dat er commando's naar de box werden gestuurd door de afstandsbediening, maar hij ging niet aan. Uiteindelijk via de web interface het ding aangezet en maar een keer gerestart. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Geplaatst: 7 april 2015 Kan het zijn, wiz dat je een storing hebt gehad in de router, danwel het ophalen van EPG data extern? ciao ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 (aangepast) libevent (nfs.server) wil niet installeren, of heb ik dit alleen. Niet via vti backupsuite herstel plugins, ook niet vanuit de feed oeps, te weinig geduld.... doet het wel 7 april 2015 aangepast door carlo666
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Geplaatst: 7 april 2015 altijd even melden wat en hoe meestal herstart na installatie van speciale plugin I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Nou, ik had plugins herstel (via de wizard) gedaan en hij bleef lang op "installeren libevent" hangen. Dus toen een nieuwe flash gedaan en de plugins zelf geïnstalleerd. Als laatste NFS.Server waarbij het installeren van libevent weer lang duurde. Omdat ik dit keer afgeleid werd zag ik even later dat libevent geïnstalleerd was. Wijze les: heb geduld
Moderator wiz Geplaatst: 7 april 2015 Moderator Geplaatst: 7 april 2015 Kan het zijn, wiz dat je een storing hebt gehad in de router, danwel het ophalen van EPG data extern? ciao ciao router is niet offline geweest volgens de monitoring. Epg data heb ik eigenlijk niet gecheckt, maar dat zal ik de volgende keer zeker es doen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Moderator wiz Geplaatst: 7 april 2015 Moderator Geplaatst: 7 april 2015 libevent (nfs.server) wil niet installeren, of heb ik dit alleen. Niet via vti backupsuite herstel plugins, ook niet vanuit de feed oeps, te weinig geduld.... doet het wel die duurt inderdaad zo lang dat je denkt dat ie er mee gekapt is. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Geplaatst: 7 april 2015 op de solo2 is niets dat je doet twijfelen de duo2 is dit komend weekend aan de beurt (nogthans zijn er geen negatieve ervaringen bekend) wat is een libevent a.u.b. ? I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator wiz Geplaatst: 7 april 2015 Moderator Geplaatst: 7 april 2015 libevent is een support library dacht ik. Ff gegoogled, het is de event notification library. En dat duurt naar verhouding ontzettend lang om het ding geinstalleerd te krijgen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen