Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Ik heb een nokia 3210 maar nu vraag die telkens een beveiligingscode daarom zou ik die graag willen unlocken, zou dat gaan? En wat voor programma zou ik moeten gebruiken? Ik heb een datakabel gaat da daarmee? Alvast bedankt. Mvg. Batistuta
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Toets eerst maar eens *#0000# om te zien welke software versie je hebt. Heb je lager als 5.36 is het geen probleem, vanaf 5.36 moet de gsm uit elkaar geschroefd en 'n paar contacten op 'n ic-tje kortgesloten worden tijdens het unlocken. Anders gezegd, heb je hoger als 5.36 laat het dan aan iemand over die er verstand van heeft... bij lagere versie kun je het vrij simpel zelf softwarematig via de pc doen.
gert 2000 Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 de beveiligins code van je telefoon kun je uitlezen met logomanager. standaard staat hij op 12345
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 @gert2000 Bedankt het is me gelukt met logomanager. Topic mag gesloten worden. Mvg. Batistuta
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen