Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De discussie richt zich nu met name op de zap-snelheid.  Maar ik vind vooral het concept van de nieuwe PMT-server interessant.

In deze opzet speelt Enigma de rol van server en is de softcam (bijv. Oscam) de client.

In de oude opzet (met Enigma als client en de softcam als server) moet Enigma steeds de inhoud van camd.socket controleren.

KPN Box 12 glasvezel

Geplaatst:

aha op die fiets,

Rivellino dat verduidelijkt een en ander.

Is echter ook nog lang niet uitgekristaliseerd < want

-er zijn mensen die zich een aparte server bouwen om de receiver te ontlasten met die taken

-er zijn mensen die dat op de receiver zelve willen wegens de eenvoud

-er zijn ook mensen die niet eens zover zijn en/of dat nodig hebben { die zien enkel hun kaart met een betere softcam }

dus per situatie worden die opties wel of niet gebruikt.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst: (aangepast)

Ho, ho je schreef anders zelf eerder;

Rivellino schreef op 14 Apr 2015 - 21:40: snapback.png

Tot nu toe zijn de reacties op het VUplus Support Forum tamelijk lauw. Zij geven aan dat zij geen verschil in zapsnelheid ontdekken.

Nog maar even afwachten.

Dus is/zijn onze adviezen enkel zaken die wel opgenomen zijn binnen oscam en .......... werken !

Hogere zapsnelheid kan ik ook niet ontdekken bij gebruik van (bij OpenPli) pmt_mode  = 6 tov pmt_mode = 0 !

Wel heb ik soms "zwart" beeld na omschakeling, alleen bij pmt_mode = 0 werk alles wel prima, snel en probleemloos. :whistle:

Indien je de zap-snelheid aanzienlijk wilt verbeteren kun je je beter concentreren op de "invulling" en gebruik binnen je oscam softcam van de oscam.ccache :) 

aangepast door Toppers

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...