Sinbad Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Bij het opnieuw flashen van openvix image zit uitzendinggemist plugin niet meer bij 'extensions',vroeger kan je t gewoon daar vandaan downloaden,weet iemand hoe ik t nou instaleer?alvast bedankt gr
satje4U Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Op internet het ipk bestandje van uitzending gemist zoeken. Dan het programma Gigablue controlcenter downloaden. Connect indrukken ( ip adres ingeven) en vervolgens ipk installer. File aanvinken en installeren. Box opnieuw starten en klaar is kees. Gigablue Quad HD Plus
Sinbad Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 @satje4u: Bedankt,Ik heb DCC en dat werkt ook maar is dat bestandje niet op sat4all te vinden? Gr
satje4U Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 beetje google en je vind dit op sat4all incl. bestandje https://www.sat4all.com/forums/topic/340141-quad-hoe-uitzending-gemist-installeren/ Gigablue Quad HD Plus
Sinbad Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Geplaatst: 15 april 2015 @satje4u, Gevonden bedankt!alleen by RTL gemiste prog,'s alleen geluid en geen beeld,bij de rest is alles prima,rechten gedoe?ik woon namelijk in het buitenland.nogmaals bedankt. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen