blackeyes Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 (aangepast) hallo ik ken een goeie triax unique 100 ergens op de kop tikken nu wil ik weten of die kwalitatief beter zijn als een gewone triax en of de inverto'black ultra er goed op passen voor de hotbird en de 3 bekende astra's ik denk dat sprietje me wel een perfect antwoord ken geven hierop 6 april 2015 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Sprietje Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 (aangepast) Beste blackeyesMijn advies is: laat dat ding lekker liggen.Ik vindt het een dramabak en wel om diverse redenen.De afmetingen van de schotel zijn enorm, 100cm breed en 110cm hoog, nog groter dan een Wavefrontier T90 die 96,7cm hoog is en 108,6cm breed is.De versterking die hij geeft is slechts 37,1dB terwijl de T90 39,65dB geeft.En dan het grootste drama: De schotel zelf kun je niet schuin zetten, alleen de rail en dat is zeer beperkt. Dat is bij lange na niet voldoende voor de Astra 1, 2, 3 en Hotbird. Je moet de lnb's al expres een flink uit het midden zetten om ze op de schuine kant van de gebogen rail te krijgen waardoor de lnb's wél op de goede schuinte staan.Verder is er geen enkele beschrijving hoe je de schotel en lnb's in moet stellen. Ik kan dat wel uitrekenen en heb dat ook al voor diverse mensen gedaan.Niet voor niets heeft Hirschmann Nederland deze schotel jaren geleden al uit hun collectie gehaald. _Triax TD Unique.pdf 6 april 2015 aangepast door Sprietje
blackeyes Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 oke dan blijf ik er af, hebben we weer wat geleerd hartelijk dank voor je uitleg vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
blackeyes Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 (aangepast) ik heb nog eens verder gezocht op het net en ben ze toch nog tegengekomen waar ze verkocht worden maar de prijs is niet normaal tussen de 175 en de 300 euro voor een schotel waar je niet veel mee kunt doen waarom zijn die zo duur? ten opzichte van een t90 waar je veeel meer mogelijkheden mee hebt is er toch iets apart aan ????? 6 april 2015 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen