FalconerThe Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Ik heb een Duo in de woonkamer en een Zero in de slaapkamers. Nu weet ik dat de Zero gebruik kan maken van de CD kaart in de Duo maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dat moet. Kan iemand me op weg helpen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Dat is erg eenvoudig... Je stelt via de softcam configuratie een server en client ontvanger in. Meest gebruikte zijn CCCam en OSCam. Kijk voor voorbeeld in de sectie OSCam
carlo666 Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 (aangepast) Denk dat voor de beginner cccam (2.3.0) gemakkelijker is. Voorbeelden staan in cccam.cfg die OpenPLi bij de softcam installeert. voorbeeld: In de cccam.cfg van de Duo zet je F: vuzero vuzero In de cccam.cfg van de VuZero zet je C:192.168.1.125 12000 vuzero vuzero waarbij het ip-adres natuurlijk het adres van je Duo moet zijn, 7 april 2015 aangepast door carlo666
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 @Carlo Een ieder het zijne/hare natuurlijk... Ik refereer naar OSCam omdat deze nieuwer is en nog wordt verderontwikkeld. Ik heb in de sectie OSCAM een kant en klare setup gepost die de gebruiker zo kan installeren. Enige wat i.d.d. moet worden aangepast is de IP's van de diverse boxen. De TS doet er overigens goed aan om de 'server' een vast IP te geven in zijn thuisnetwerk. Dit om eventuele connectie problemen bij een modem/router reset uit te sluiten..
FalconerThe Geplaatst: 8 april 2015 Auteur Geplaatst: 8 april 2015 Dank heren! Mimisiku can je me even wijzen naar die setup? Ik vond wel veel berichten ( geen kant en klare setup.
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 @FalconerThe In de sectie OSCam titel OSCam Home Sharing. Compleet met 2 readers voor CDS en TVV inclusief Whitelist, Ecmlimiter, SRVid en OSCAM Picons. Je kunt d.m.v. aanpassen ook je home sharing aanpassen...
Hvdp Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 ik heb ook één CD kaart met film1, fox sport eredivisie en internationaal kan ik deze kaart ook sharen met "Duo in de woonkamer en een Zero in de slaapkamers"
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 vraagteken ontbreekt? maar JA dat kan heel goed! echter zal fox sport een beetje tricky worden met enkel die oude cccam 2.3.0 de box in de woonkamer als server/client dvbapi de box op slaapkamer als client met reader naar de box beneden en protocol [cs357x] port = serverip = suppresscmd08 = lees je in betreffende oscam met cs375x protocol <controlwords delen> enkelen vinden zelfs dat het newcamd protocol lekker werkt, maar goed dat is ervaring en testen ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen