Anoniem Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 De prijs voor een kaartje in het stadion ligt ten slotte ook rond € 50,--! Nooit in een stadion geweest zeker, voor de helft zit je al bij een topwedstrijd in de eredivisie. Heb je een seizoenkaart dan ergens voor rond de 15 euro per wedstrijd.
di-on-air Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Geplaatst: 4 mei 2015 Het hoogtepunt van Fox digitale basis kanaal voor dit jaar zit er inderdaad al op. Maar wat ik bedoel is simpel. Heb een "platte tv" kijk naar eredivisie voetbal, champions league, europa league en wedstrijden van het Nederlands elftal. Dit is ongemerkt allemaal in hd. Het valt pas op wanneer je voetbal op fox ziet wat in sd is, dat dit toch wel tegen valt. Heb het te doen met mensen die via Canaldigitaal Fox sports eredivisie abonnement hebben en Fox3 in sd moeten kijken. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 mei 2015 Moderator Geplaatst: 4 mei 2015 Nooit in een stadion geweest zeker, voor de helft zit je al bij een topwedstrijd in de eredivisie. Heb je een seizoenkaart dan ergens voor rond de 15 euro per wedstrijd. Bron: http://www.peczwolle.nl/nl/nieuwsarchief/kaartverkoopinformatie-knvb-bekerfinale-20152015-04-09 Tenzij je in een rolstoel zit, dan kost het € 40. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Toegangsprijs is niet relevant. Er zijn gewoon geen plaatsen genoeg om alle TV kijkers in het stadion te persen. Fox had dit ook moeten bedenken en CanalDigitaal wakker moeten maken om een perfect beeld te verzenden. Reclame (in dit geval voor HD) doet begeren, een gezegde dat nog steeds gebruikt kan worden. Vult u rustig aan !!!
RogerDR Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Bron: http://www.peczwolle.nl/nl/nieuwsarchief/kaartverkoopinformatie-knvb-bekerfinale-20152015-04-09 Tenzij je in een rolstoel zit, dan kost het € 40. De kosten bedragen €40,- inclusief begeleider en parkeren. Zo staat er op de site.
Penthe Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Ow dus je moet je zelf bij bijv. een wedstrijd Feyenoord - Ajax even lam laten meppen zodat je later goedkoper met een rolstoel naar de wedstrijden kan. Handig! En ik ben er zelf nog steeds niet uit of het Fox is geweest of CanalDigitaal die de beslissing genomen heeft het kanaal in SD aan te bieden, beiden zijn immers niet te peilen.
cheapwatcher Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Het viel me wel op dat de bitrate vrij hoog ( 2,6 - 3 mb) lag tijdens de wedstrijd. Maarja, het blijft SD en voetbal ziet er niet uit in SD. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Pjotrb Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 2,6? Dat is toch aardig laag! 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Anoniem Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Bron: http://www.peczwolle.nl/nl/nieuwsarchief/kaartverkoopinformatie-knvb-bekerfinale-20152015-04-09 Tenzij je in een rolstoel zit, dan kost het € 40. Goed lezen: ik heb het over seizoenskaarten. Totaalprijs delen door 17 wedstrijden en dan heb je de prijs per wedstrijd. Losse kaarten zijn inderdaad duurder.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 mei 2015 Moderator Geplaatst: 11 mei 2015 Dit topic ging over de bekerfinale, en daarvoor kost een kaartje voor een seizoenskaarthouder toch echt rond de 50 Euro. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 En niet voor niets. De belangstelling voor de bekerfinale ligt beduidend hoger dan voor de voorrondes. Een gemiste kans van CanalDigitaal & Fox om HD te promoten. SD is not done en schrikt alleen kijkers af. Vult u rustig aan !!!
Anoniem Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Het is dat hier een topic over is, maar ik heb tijdens het kijken niet eens gemerkt dat het SD was en dan heb ik toch een aardig scherm, 104 cm LED HD. Kennelijk was de bitrate dan hoog genoeg om het te verdoezelen.
RogerDR Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Misschien toch eens een idee om FOX ook in HD uit te zenden? @ CeesV: de vraag van TS is duidelijk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen