chukky2 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Maar ik heb die vraag gesteld aan de foon . wanneer men 17,95 betaald voor familie HD , dan heb je op je 2 de kaart de commerciëlen niet in HD , normaal is de prijs 19,95. Denk dat dit toch duidelijk is .
Johan45 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Ik denk dat ze bij CanalDigitaal het spoor bijster zijn. Prijzen variëren van € 10,- 15,95, 17,95 en 19,95 voor hetzelfde of bijna hetzelfde pakket. Als je belt moet je de medewerker op het juiste spoor zien te krijgen, met ja en amen kom je hier geen steek verder. De lijn is dun maar als ik bel kijk ik de medewerker inde ogen waarna hij blij is met de kennis die hij heeft opgedaan. Dan neemt hij een telefoon pauze en overlegd met zijn chef/manager op aandringen van mij. Die is dan veelal niet bereid om het gesprek over te nemen. Is geen punt, want hij heeft dan al opdracht gegeven om de rechten aan te passen. Dit alles natuurlijk zonder een ongetogen woord. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 8 april 2015 Moderator Geplaatst: 8 april 2015 Volgens mij ben jij eigenlijk een Canaldigitaal telefoonmedewerker fluisteraar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 april 2015 Moderator Geplaatst: 8 april 2015 Ondertussen heeft sprietje de vraag neergelegd bij CD. Vooralsnog wordt er verwezen naar een discussie van augustus verleden jaar waarin aangegeven wordt dat het officiële beleid is dat men bij Familie HD op de 2e kaart familie SD te zien krijgt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Ervaring is het toverwoord hier Cees. Vast blijven houden aan je standpunt en op je rechten blijven staan. Het gesprekje kost nu nog maar € 1,- en telefoonkosten zitten in het onbeperkte bel abonnement. Tijd speelt geen rol, alleen het eind resultaat speelt een rol. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Daar komt Sprietje niet veel verder mee. Beter is om op Twitter de klachten neer te leggen. Op het CanalDigitaal forum worden zelfs berichten van moderator's aangepast/verwijderd. Vult u rustig aan !!!
chukky2 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Als de sd zenders er op het einde van het jaar niet meer zijn , krijg je automatisch de HD zenders op de 2 de kaart . Kijk maar naar RTL 8 en Veronica
jako87 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Dat wordt op z'n vroegst 1 april 2016, maar ik denk dat CanalDigitaal het inderdaad tot die datum op z'n beloop laat omdat dat de gemakkelijkste weg is.
Sprietje Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 CanalDigitaal Satelliet schrijft vandaag:Wij begrijpen wel waar deze vraag vandaan komt, er circuleren wat onjuiste berichten op het internet. Het juiste antwoord is in overige draadjes hier op dit forum al gegeven inderdaad. En wat het 2e kaartje van Komtwelgoed betreft, ook dat is juist dat er Veronica/Disney XD HD en RTL8 HD mee te bekijken is, de overige NL zenders (NPO, overige commercielen) zijn SD.
Codx Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Exact sprietje, een 2e of 3e kaart heeft nooit standaard HD behalve als er je er 5 euro extra voor betaald. (uitgezonderd RTL8 HD en Veronica HD) Ik heb heel wat verschillende abo's gezien van basis pakket (HD) tot Toppakket. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gerard 76 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Als ik het goed lees heeft johan gewoon geluk gehad met het hd op de extra kaart. Dit zit of zat er standaard niet op. Heb zelf geen werkende cd kaarten meer maar er zat voorheen op een 2e of 3e hier ook geen rtl4 of sbs6 in hd.
Tonskidutch Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 uhm, dus ik had het niet mis? in bericht # 2 Het is eigenlijk die club; Knaldigital der eigen schuld zo met abonnementen en prijzen om te gaan waardoor geen klant meer doorzicht heeft en geen inzicht krijgt. Toren van Babel is er niks bij. Ofschoon die van Babel ingestort is. Ik heb een veel beter alternatief gevonden voor de lokale meuk op TV dat kent men en daar hoeft geen afwaarts kaartje voor gebruikt worden. (iptv indien men dat nog niet uit de berichten van mij had opgemaakt) Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Sprietje Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Omdat op het extra kaartje niet alle HD-zenders op zitten, gebruik ik al 8 jaar een SmartWi naar alle tevredenheid. Dat heeft me al heel veel geld bespaard. Geen kosten voor aanschaf tweede kaart, geen registratiekosten, geen maandelijks abonnement en dezelfde zenders als op de hoofdkaart.
moonchild Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Omdat op het extra kaartje niet alle HD-zenders op zitten, gebruik ik al 8 jaar een SmartWi naar alle tevredenheid. Dat heeft me al heel veel geld bespaard. Geen kosten voor aanschaf tweede kaart, geen registratiekosten, geen maandelijks abonnement en dezelfde zenders als op de hoofdkaart. Verstandige keuze, immers gaan de prijzen van 2/3e kaarten op 1-4-2016 omhoog naar 9,50. Vanwege HD. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen