satmad Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Op internet lees ik veel dat de Koka 9 TS beter is dan de H125 coaxkabel, omdat deze is beschermd tegen G4 stralen. Echter op dit forum lees ik dat H125 coaxkabel een goede kabel is voor satelliet televisie. Mijn vraag daarom welke coax kabel kan ik nu beter nemen, de H125 coaxkabel of KOKA 9 TS kabel. De kabel wordt ook buiten gelegd.
Sprietje Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 (aangepast) Beste satmadWat verliezen betreft zijn de kabels gelijkwaardig aan elkaar maar tegenwoordig is het verstandig een kabel te nemen die 100% goed afschermt is tegen 4G. Dat zal in de meeste gevallen met de Belden H125 ook wel toereikend zijn maar stel nu dat je over een jaar problemen krijgt met instraling door 4G op de coaxkabel, dan trek je je haren uit je hoofd dat je nu geen 3-voudig afgeschermde kabel hebt genomen. En als je daar nu veel meer voor moet betalen dan heb je misschien nog een punt maar de Koka 9 TS koop je in Nederland al voor €0,82 per meter. 8 april 2015 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen