Ga naar inhoud


Geen antwoord op je vragen en/of opmerkingen


jptd

Aanbevolen berichten

N.a.v het m.i onterecht dichtgetimmerde topic hieronder besloot ik netjes het e.e.a uit te leggen aan meneer Michel. Echter die blinkt uit in totale desinteresse voor je uitleg.De uitleg is gewoon simpel van hem : je geeft gewoon geen antwoord ! Het is niet meer het forum van vroeger. Ron die nam altijd nog de moeite met veel energie "lastige" vragen van zich af te slaan. Ik constateer dat het hier niet meer de "sjeu" heeft van weleer. Het is een treurige site geworden met een zakelijke uitstraling. Ik ben weg hier.Saluut

aangepast door jptd
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast Mimisiku

Tsja, eigenlijk had de site al uit de lucht moeten zijn... Na het vertrek van Toxiq en de verkoop van de site is het meer een commercieel gebeuren geworden.. De bandbreedte moet ook betaald worden.. We mogen dus blij zijn dat Sat4All uberhaubt nog bestaat (al had ik het ook liever anders gezien). Nu worden we getracteerd op reclame van inlegkruisjes e.d. wat niets met satelliet te doen heeft...

 

Wat betreft de houding van de Mods.. Je bent overgeleverd aan de willekeur van de persoon.. Heb ook wel argumenten gehad en de meeste zijn keurig de wereld uitgeholpen via PM e.d. Maar het kan ook tegen zitten.. Ze 'beheren' het board en gedragen zich soms of ze het garen hebben uitgevonden... Zo van "Ik heb gelijk omdat ik gelijk heb! Punt uit!" Is niet anders... Die Jodokussen heb je ook in het bedrijfsleven en daar komen ze er ook mee weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Ze 'beheren' het board en gedragen zich soms of ze het garen hebben uitgevonden... Zo van "Ik heb gelijk omdat ik gelijk heb! Punt uit!" Is niet anders... Die Jodokussen heb je ook in het bedrijfsleven en daar komen ze er ook mee weg...

Tja met deze woorden kan ik niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt, maar het zijn niet alle moderators die zo overkomen het zijn slechts enkele die tot den treure toe 100% hun gelijk willen behalen of hun zogenaamde kennis met veel poehaa over je uitstrooien zodat je er niet meer tegenin kan gaan.

 

Dit was voorheen inderdaad niet het geval en daarom kijk ik ook stukken minder en houd veel antwoorden maar gewoon voor mijzelf want anders.......

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

De insteek van mij was gewoon een soort "reunie" om te kijken hoeveel leden van vroeger hier nog actief waren.

En zeer beslist geen reunie  van gebande leden

 

Michel gaat vervolgens met zijn vraag aan mij volkomen off-topic

Ik leg hem dat netjes uit en vervolgens is je topic gesloten door hem.

 

Hij had m.i mij dan een PM kunnen sturen om zijn nieuwsgierigheid naar oude Nick te bevredigen.

Dit doet hij niet.

 

Ik stuur hem netjes zelf een PM en leg dit uit en vertel mij ook mijn oude Nick en waarom die niet meer werkt

 

En dan is het stil.......................... erg stil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja, klopt allemaal wat jullie zeggen. De mensen die het beter weten staan ook in de rij om onze taken over te nemen  :P

 

Not....

 

Wees blij dat er nog mensen zijn die het board iedere dag weer netjes en overzichtelijk houden. Dat er altijd wel een paar leden zijn die het beter (menen) te weten, is niets nieuws ;)

 

Enig idee hoeveel van dergelijke berichten wij via PM en contactformulier per dag ontvangen? Ik heb gewoon een baan van 40 uur en zit 11 uur per week in de auto. Als ik dan thuis kom heb ik soms wel iets anders te doen dan al die vriendelijke en minder vriendelijke berichten te beantwoorden. :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen doet zijn of haar best en het is maar goed dat er mods zijn al ben ik het ook wel eens niet met ze eens en er zijn er inderdaad bij die zich zeer kinderachtig opstellen maar goed is het niet overal wat daarbij heb ik ook zo mij fouten dus ik reken ze daar niet op af,niemand is perfect ik ook niet

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dan thuis kom heb ik soms wel iets anders te doen dan al die vriendelijke en minder vriendelijke berichten te beantwoorden

 

respect voor jouw (jullie) werk

daar heb ik nooit wat van gezegd

mijn bericht was overigens zeer vriendelijk ( dat vergat je nog even te vermelden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...