Ga naar inhoud


Geen antwoord op je vragen en/of opmerkingen


jptd

Aanbevolen berichten

???????????????????????????

ben ik hier wel goed?????

ik dacht dat dit een forum was voor mensen die hulp nodig hadden met hun installatie ???????

maar volgens mij zit ik hier ineens op een kindercreche waar een paar kleine kids  ruzie zijn aan het maken wie de grootste is of wie  dit of dat snoepje krijg

 

heren heren  gedraag jullie eens als volwassen  personen

ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad (waarvoor weet ik niet meer)

 maar dat zal me heus niet de kop kosten . ik lees die waarschuwing en 10 sec  later ben ik die alweer vergeten :D :D :D :D

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Kom op Michel, je probeert weer je gram te halen, jij doet hier toch in het openbaar het meest aan mee om die hetze en vooroordelen en kleineringen tegen mij in stand houden, dat jij de enige bent die het op mij gemunt heeft. Lees post #17 nog maar eens na ''Jij bent vanwege je vreselijke eigenwijsheid gewoon niet serieus te nemen en zo denken zo ongeveer alle moderators er over'' dat is één van de vele postings waar je zgn. namens alle 9 moderatoren spreekt. Ja ze zullen jouw mening misschien achter de schermen wel steunen maar in het openbaar heb ik dat nog nooit gemerkt.  De moderatoren hebben mij dat in het openbaar nog nooit verweten. Een bijbels gezegde luidt, ''Wiens brood men eet, diens woord men spreekt''. :whistle:

 

Het laatste waar ik behoefte aan heb is 'mijn gram te halen'. Zo steek ik niet in elkaar.

 

Het feit is dat jij in 15 jaar zo'n 45 x gewaarschuwd bent, je er niets van geleerd hebt en je nog steeds anderen daarvan de schuld geeft.

 

Natuurlijk sta je niet op mijn + lijstje. Dat lijkt me gezien jouw gedrag en uitlatingen door de laatste jaren heen ook volstrekt logisch.

Je bent in mijn ogen vaak (maar niet altijd) een vreselijk op jezelf gericht persoon die het altijd beter weet dan een ander. Dat doe je in discussies met leden, in discussies met moderators en vooral als JIJ vind dat jou onrecht aangedaan wordt. terwijl dat veelal geen onrecht betreft maar een geheel terechte waarschuwing voor het overtreden van onze regels.

 

Er wordt ook zeer regelmatig via het contactformulier of PM over jou geklaagd door andere leden. Maar natuurlijk zal jij vinden dat we dat verzinnen omdat we het op jou gemunt hebben. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeverloze discussie waar niemand wat aan heeft.

 

Ben je niet akkoord met de moderatoren blijf hier dan weg.

 

Of zitten er hier weer leden die zo berichten aantal willen opkrikken.

 

Start jullie eigen forum op jongens waar jullie zelf de regels opstellen.

 

Anders is het handelen zoals de moderatoren willen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij hebt er 'pas' 14, maar jij hebt er kennelijk wel iets van geleerd. De laatste jaren zie ik weinig beweging op het waarschuwingen vlak ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat, als er geen antwoorden zijn jptd?

 

altijd antwoorden zoeken in andermans woorden en uitlatingen is ook een valkuil

 

 

 

er waren geen antwoorden op mijn PM aan Michel, Tonski

deed dit buiten het forum om dat leek me netter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je niet akkoord met de moderatoren blijf hier dan weg.

 

Of zitten er hier weer leden die zo berichten aantal willen opkrikken.

 

Start jullie eigen forum op jongens waar jullie zelf de regels opstellen.

 

Anders is het handelen zoals de moderatoren willen.

 

redelijk dictatoriale gedachtengang

kan m,n eigen hier niet in vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet je waar de deur is. Vrijheid blijheid.

 

zo reageer ik in mijn zaak ook altijd naar mijn klanten als er iemand binnenkomt met een klacht of iets waar hij het niet mee eens is :eek: :eek:

 

blijf helder denken Michel.

althans doe een poging

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je bent toch oh zo achterbaks.

 

Je hebt op dit forum al diverse keren de boel uit de broek gehangen en nog steeds loop je hier rond. Wat je zegt klopt gewoon niet, maar het illustreert wel weer prachtig jouw handelswijze. De ander is altijd de schuldige terwijl je zelf in de slachtofferrrol kruipt.

 

Ga alsjeblieft ergens anders naartoe als het je niet bevalt en stop na 15 jaar eindelijk eens met dat eeuwige gezeik als je wel graag op dit forum wilt blijven. Leden zitten echt niet op jouw herhaaldelijke gezever te wachten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niveau is ver te zoeken ik dacht dat iemand wel het verstandigste zou zijn maar die is hier helaas ook niet te vinden wat een niveau,ik zou me schamen als ik het hier op dit forum voor het zeggen zou hebben,je zou denken dat je dan zoiets zou hebben van mensenkennis maar dat ontbreekt echt volledig,een beetje meer ontzag voor je forum bezoekers zou je sieren !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor iemand met 16000 berichten respect

dat zal inhouden dat hij onnoemelijk veel leden heeft geholpen met antwoorden

ik heb ook zéér veel respect voor de moderators hier die er onnoemelijk veel tijd in steken

 

maar moet dit dan automatisch betekenen dat je het altijd met elkaar ééns moet zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin het totale aantal berichten zegt toch helemaal niks !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

niveau is ver te zoeken ik dacht dat iemand wel het verstandigste zou zijn maar die is hier helaas ook niet te vinden wat een niveau,ik zou me schamen als ik het hier op dit forom voor het zeggen zou hebben,je zou denken dat je dan zoiets zou hebben van mensenkennis maar dat ontbreekt echt volledig,een beetje meer ontzag voor je forum bezoekers zou je sieren !

 

 

Beste Stevie,

 

Als jij 4-5 jaar lang steeds met een figuur geconfronteerd wordt die echt iedere kans om weer opnieuw het beleid hier aan de kaak te stellen door mensen uit te dagen en beledigen aangrijpt, dan ben je het ook eens moe.

 

Sjaak(k) is een voorbeeld van een lid dat IEDERE keer weer wat aan te merken heeft op het beleid, maar toch blijft komen. Dat is hetzelfde als 200 KM/h rijden op een snelweg en dan, als je geheel terecht een bekeuring krijgt, de agent beledigen en (onterecht) bezwaar maken.

 

Er zijn ook sites waar ik niet kom, mij niet aanmeld of waar ik weg ga als het me niet bevalt. Ik zal echter nooit bezwaar maken op regels van andere sites, maar er gewoon voor kiezen om er geen gebruik van te maken.

 

Ik ben bewust geen facebook gebruiker (meer) omdat mij het privacy beleid niet bevalt, maar zie je mij bij facebook klagen over het privacybeleid? Je hebt toch gewoon de keuze om weg te blijven? Doe dat dan ook.

 

Als jij net als ik iedere keer weer geconfronteerd wordt met dezelfde blaartrekkende verhalen van een lid dat de regels niet respecteert, dan wordt je vanzelf minder tolerant.

 

Sjaak(k) ligt hier dus bij alle 9 moderators onder een vergrootglas en als hij de regels overtreed is er 0,0 tolerantie meer mogelijk. Daar heeft hij het zelf naar gemaakt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...