Ga naar inhoud


Geen antwoord op je vragen en/of opmerkingen


jptd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

ik heb voor iemand met 16000 berichten respect

dat zal inhouden dat hij onnoemelijk veel leden heeft geholpen met antwoorden

ik heb ook zéér veel respect voor de moderators hier die er onnoemelijk veel tijd in steken

 

maar moet dit dan automatisch betekenen dat je het altijd met elkaar ééns moet zijn ?

 

Nee natuurlijk niet. Daarvoor is het ook een discussieforum. Er gelden hier echter regels en die dien je te respecteren of weg te blijven. Daar heb jij kennelijk moeite mee.

 

 

 

9. Bezwaren - Krijg je een waarschuwing van een moderator, reageer dan uitsluitend via het contactformulier!

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je via het contactformulier te reageren. Niet openlijk via het board! Bezwaren worden niet altijd beantwoord, maar wel ter kennisgeving aangenomen.

Wees netjes en motiveer je bezwaar. Scheldpartijen en/of onterechte verwijten gaan rechtstreeks naar het ronde archief!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee natuurlijk niet. Daarvoor is het ook een discussieforum. Er gelden hier echter regels en die dien je te respecteren of weg te blijven. Daar heb jij kennelijk moeite mee.

 

Kun je mij dan nog ff uitleggen welke regel(s) ik niet respecteer ?

Ik kan het niet verzinnen.

aangepast door jptd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als k heel eerlijk ben heb ik echt heel veel aan dit foum gehad en ik ben dan ook dankbaar dat ik vaak geholpen ben wat jammer is dat is hoe het nu gaat,laten we er samen het beste van maken ook al heeft iedereen een andere voorkeur over hoe en wat in grote lijnen ben ik dan ook dankbaar dat er een forum bestaat zoals dit forum ,respect voor elkaar daar begint het !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kun je mij dan nog ff uitleggen welke regel(s) ik niet respecteer ?

Ik kan het niet verzinnen.

 

Regel 9, dat lijkt mij duidelijk.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay jij wint

 

Ik had dit niet gelezen:

Bezwaren worden niet altijd beantwoord, maar wel ter kennisgeving aangenomen.

 

 

Want toen was je te druk met autorijden en 40-urige werkweek vertelde je zelf.

Vandaag treffen we je waarschijnlijk met een ATV dag en heb ik meer geluk met jouw antwoorden in het openbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regel 9 lijkt me een goede voor implantatie in mijn webshop:

 

Klachten en/of bezwaren van klanten worden niet altijd beantwoord maar wel ter kennisgeving aangenomen.

 

 

Zo schuif ik een hoop "ellende" van me af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zodra jij 22663 niet betalende klanten hebt, zie ik jou graag ieder bericht van je klanten beantwoorden.... als je dan toch graag wilt vergelijken ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra jij 22663 niet betalende klanten hebt, zie ik jou graag ieder bericht van je klanten beantwoorden.... als je dan toch graag wilt vergelijken ;)

 

Geen beklag nu over de centjes Michel.

Ik bood je zelfs een betalende banner aan van mijn webshop op dit forum in het prive bericht wat ik je stuurde.

Maar ook daarop nul reactie.

 

Geld genoeg hier dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wij hebben hier geen ruimte voor banners van derden. We maken alleen gebruik van google ads om onze kosten te dekken,  niet dat het je iets aangaat...

 

Nogmaals ik voel mij geenszins verplicht op alle bezwaren van leden in te gaan. Dat worden namelijk veelal ellenlange wellus nietes discussies en daar heb ik simpelweg geen tijd voor en geen zin in. Vandaar dat dit ook duidelijk in de regels staat.

 

...Op het moment dat er ook maar een heel klein beetje twijfel is over een beslissing wordt dit voorgelegd bij de andere 8 moderators en discussiëren we daar over. Als er daarna iets te corrigeren valt, dan gebeurt dat.

aangepast door Michel
aanvulling....

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jouw PM was een alinea of 3 bezwaar, daaronder stond heel verblijvend een soort van aanbod met iets over een banner. Jij snapt dat ik na het lezen van je bericht geen enkele behoefte heb met zo iemand een financiële verplichting aan te gaan?

 

Maak je niet druk, je was toch (al 3 x) van plan om te vertrekken.

 

Ik wens je op een ander forum veel plezier en zal dit topic dan maar sluiten nietwaar?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...