Ga naar inhoud


BVN op reis?


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Deze vooravond plots ams op 80. BVN op reis?

Blijkt zonder boe of ba nu op 99 te zitten.

Wie heeft mij daarover iets laten weten?

Juist, niemand.

Wie beslist zoiets? En, wie voert het uit?

Kan bvb SES zomaar een zender verhuizen?

En dan vooral zonder de provider(s) die deze zender in hun boeket hebben daar over te melden?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij CanalDigitaal zit die nog steeds op positie 80 als je de fastscanlijst opnieuw inlaadt.

Natuurlijk is het niet SES die de fastscanlijst maakt maar TV Vlaanderen en CanalDigitaal. SES is eigenaar van de satellieten en zorgt er alleen maar voor dat de signalen te ontvangen zijn. Ook zijn de parameters van de transponder niet veranderd waar BVN op zit.
Maar hebben meer TV Vlaanderen klanten het probleem dat de zender nu ineens op positie 99 zit of heb jij zelf een probleem?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad zo na inladen van recentste TV-VL (fastscan) zenderlijst - Op 80 zit nu AutoMotorSport HD - Beetje verwarrend, BVN nu op nr 99 - Reden ?? 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad zo na inladen van recentste TV-VL (fastscan) zenderlijst - Op 80 zit nu AutoMotorSport HD - Beetje verwarrend, BVN nu op nr 99 - Reden ?? 

Ik eet het ook niet.

Mijn eerste telefoontje kreeg als uitleg dat dat niet zo was en dat ik een nieuwe scan moest doen.

Ik heb steeds een 1 kops-opstelling staan MET een TVV M7 ontvanger, en die stond reeds 3 dagen stroomloos, dus geen restspanningen aanwezig, nieuwe scan, BAF, klop, boem. BVN op 99.

Daarjuist terug gebeld, ze gaan het onderzoeken, en beloofden me persoonlijk iets te laten weten.

Deze mijnheer aan de tel zei namelijk dat het goed was dat ik terug belde, want anders als er nog mensen zijn die bellen, en zij (tvv) zijn er van overtuigd dat bvn op 80 staat, dan stopt het natuurlijk voor het begon he.

 

Als ik iets hoor van TVV laat ik het hier zeker weten.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag heb ik vanmorgen om 12 uur al voorgelegd op het CanalDigitaal forum maar zij hebben geen kans gezien hier een antwoord op te geven.
Ik heb het vermoeden dat ze het zelf ook niet helemaal begrijpen. Nu hebben ze tot maandag de tijd om hier over na te denken welke smoes ze moeten verzinnen waarom BVN ineens op een andere positie zit en dit niet op het infokanaal is aangekondigd.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag heb ik vanmorgen om 12 uur al voorgelegd op het CanalDigitaal forum maar zij hebben geen kans gezien hier een antwoord op te geven.

Ik heb het vermoeden dat ze het zelf ook niet helemaal begrijpen. Nu hebben ze tot maandag de tijd om hier over na te denken welke smoes ze moeten verzinnen waarom BVN ineens op een andere positie zit en dit niet op het infokanaal is aangekondigd.

 

Mijn eerste telefoontje 10::01 deze ochtend wisten ze me te zeggen dat dat zeker niet waar was, Ik, de dommekloot die ik ben alles opnieuw nagekeken, toch alles ok hier teruggebeld, heeeeeeeeeeeeeeee, eentje aan de lijn die het eens ging proberen. Hallo mijnheer? Ja, mijnheer sorry voor het even wachten, maar u hebt gelijk, wij hebben na een scan ook BVN op 99. alleen weten we niet hoe dat komt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, BVN is geen klant meer van Canaldigitaal, misschien zit er wat oud zeer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf vandaag geen poging gedaan om iets opnieuw te scannen, en nu gaat dat niet wegens opnames on the run, maar ik hoor van iemand dat "plots" BVN terug "thuis" zou zijn.

 

Toch even naar de testschotel gestapt en gescand, staat nog steeds op 99.

Dat hij (BVN) maar oppast als hij thuiskomt.

De stouterik.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...