Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sins enkele maanden hebben we hier caiway

als ik er een zenderlijst in zet naar mijn volgorde staat die de volgende dag weer in de volgorde van caiway   moet ik wat uit schakelen

mijn tuner is de xtrend 8000 met open pli

Geplaatst:

je kan eens proberen door de zenderlijst een andere naam te geven. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Background scan op Uit zetten. Anders gaat hij na 10 minuten op standby zelf een zenderscan doen...

Geplaatst:

Background scan op Uit zetten. Anders gaat hij na 10 minuten op standby zelf een zenderscan doen...

aha, ik wist niet dat deze bestond ( heb zelf geen cable). ;)

is dus hetzelfde als "auto fastscan"

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst: (aangepast)

backgroundscan houdt alles automatisch up to date, ik geef liever het bouqet/map met eigen aangepaste zenderlijst een andere naam, zodat ik altijd als er iets verandert de wijzigingen uit het bouqet/map waar de achtergrondscan zijn werk in doet kan kopieren/verplaatsen

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

mijn tuner is de xtrend 8000 met open pli

Het ziet er naar uit, dat bij het installeren van de image er ooit een zenderlijst is opgehaald bij Open Pli.

Die worden constant gecontroleerd en bijgewerkt, die lijst zal je er moeten afgooien want anders zal die blijven opduiken.

Dé-installeer vanuit de image de lijst(en) via: Menu > Applicaties >> Rode toets > Settings > Caiway, Henksat of eender welke lijst.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst: (aangepast)

De backgroundscan doet zijn werk bij jou dus in de caimedia map, als je die map verwijderd komt die steeds bovenaan terug.

Je kunt beter de caimedia map naar beneden verplaatsen, dan heb je er geen last van, en kan de backgroundscan gewoon zijn werk doen, komt die niet bovenaan terug.

en verder wat mebo zegt, de via de feeds geinstalleerde zenderlijst verwijderen als je je eigen zenderlijst wil gebruiken want die wordt ook geupdated als je een update doet en er wijzigingen zijn.

En de map met jou aangepaste zendervolgorde gewoon een andere naam geven , niet caimedia noemen

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

vanuit de image de zenderlijst er uit gegooit

de map met cai media naar beneden verplaatst

nieuwe sub map aangemaakt en tot nu gaat het goed

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...