deripper Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 ik woon in belgie en heb gelezen dat je ook een abo kan nemen nu is mijn vraag. heb hier een rode seca 3 kaart liggen kan ik die laten heractiveren en kan ik een abo nemen in belgie
Gast Mimisiku Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Rode kaart is Seca2, kaart met falilieplaatje is Seca3. Nummer begint dan met 130. Hier kun je gerust een abo op nemen...
deripper Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Geplaatst: 18 april 2015 zit dan op rode kaart ook rtl hd zo een kaart met famille plaatje heb ik van tv vlaandernen
deripper Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Geplaatst: 18 april 2015 net mail gekregen van cnl en op de site staat er link voor belgen ma in mail zeggen ze dat je een adres moet hebben in nederland das wel spijtig was een mooie aanvulling op mijn tv vlaanderen abo
astro iris Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Heb je het formulier ingevuld op de canal digitaal NBU link? Normaal zou het daar wel moeten lukken.
De_Perre Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 klik hier dan kom je op het de NBU site uit Bij astro iris was het gelukt [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen