Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste

ik heb eens een vraagje sinds een aantal jaar hebben wij een appartementje in Spanje. We hadden daar altijd tv maar nu zijn de satellieten verboden op het dak dus hebben we geen satelliet meer en dus ook geen tv. Ik vraag me af is er een manier om belgische tv via het internet te ontvangen rechtstreeks op de tv dus niet een pc of ipad met de te koppelen via apple tv ? We zijn eigenlijk opzoek naar een digibox die via het internet werkt. Er staat wel noch 1 satelliet boven op het dak is het mogelijk daar van aftappen zodat we met 2 op 1 sateliet zitten en dan via tv Vlaanderen werken en hun met iets anders (ze zijn niet van belgie) alvast bedankt ps de satelliet is en fte maximal van 2012

post-77562-0-70491000-1429350906.jpeg

Geplaatst:

Een mogelijkheid is via 2 slingboxen, normaal kan je dan op vakantie kijken op een tablet of ipad. Maar als je er twee koopt en de 2de op je vakantie appartement aansluit aan de tv werkt dat goed. Je kan dan met je AB de programma's kiezen. Wel is het zo, als er nog iemand in je thuisland is en tv kijkt, en dan van programma wisselt, wisselt het programma ook op je vakantieadres.

We hebben hier een Zweed wonen, en die gebruikt dat, en het werkt altijd perfect. Een internet verbinding van 6 mb is voldoende. De slingbox sluit je thuis b.v. op de kabel aan of satelliet, en dan configureren. Hoe alles precies moet aansluiten weet ik helaas niet.

Maar daar zal Sprietje wel weer een antwoord op hebben denk ik zo.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst: (aangepast)

de upload van de internetverbinding van de verzendende box en een download limiet aan de ontvangende kant kan een beperkende factor zijn....

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Beste tv-spanje

Welkom op dit forum.
De satellieten zijn niet verboden hoor. Je bedoelt dat de schotels nu verboden zijn op het dak.
Heb je toevallig niet een balkon op het zuid-oosten?

Geplaatst: (aangepast)

Ja, dat is geen enkel probleem als de lnb maar twee aansluitingen heeft. Heeft die dat niet, dan kun je die eenvoudig uitwisselen voor een nieuwe die wel twee of meer aansluitingen heeft.

aangepast door Sprietje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen