wian Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Ik denk eraan om een Vu+ Zero mee te nemen op vakantie deze zomer. Hoe werkt hij als mediaspeler? Ondersteunt hij alle gangbare formaten? Werken losse ondertitels? hobby4all
muppet Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Heb er 1 met vti werkt perfect ondersteunt alles wel een losse hd aankoppelen vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 losse ondertitels : je bedoeld de xxxxxx.srt bestanden uit het internet die werken volgens mij niet in VTI maar wel in Openpli { dus onthoudt dat } Waarom overigens die hoeveelheid gedownloade media mee naar het buitenland nemen? Besef je dat je steekproefsgewijs de pineut bent als men die data op je hdd vindt? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
muppet Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Srt bestanden worden gewoon door vti ondersteunt icm enhanced movie center vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 echt? goh wat goed, dat is dan wegens die implementatie van dittum : support new Gstreamer sink interface toch weer op gelijk niveau, dat is leuk... ga ik gelijk eens testen thank you Muppet I Am Gone Love You JESTOFUNK
muppet Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Zo doe ik het altijd al je moet er alleen op letten dat de srt dezelfde naam heeft als het video bestand, voorheen wilde een mkv bestand wel eens dwarszitten maar dat komt tegenwoordig haast niet meer voor. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
wian Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 Bedankt voor jullie reacties, ik heb er een besteld. Bij mij komt er OpenPLi op. OpenPLi ondersteuning is de hoofdreden (naast de lage prijs) om voor dit ontvangertje te kiezen. hobby4all
muppet Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Voor die prijs zeer goede ontvanger vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen