Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb bij ***geen-reclame*** groningen een coolstream zee2 gekocht, ten eerste is de gebruiksaanwijzing zeer slecht,

nu wilde ik gisteren en programma opnemen terwijl ik een ander programma kijk, dan zegt hij uw programma wordt zodadelijk gestart dan springt hij van sportkanaal naar veronica en neemt op is niet meer te stoppen waarom?

terwijl ik twee antenne aansluitingen heb lbn1 en lbn2 .

dan zet ik de stroom schakelaar aan de achterkant op nul en wat schetst mijn niet geringe verbazing hij doet helemaal niets meer er stat op de display CST maar voor de rest op alle knoppen gedrukt niets gebeurt er,

Wat heb ik fout gedaan kan iemand mij helpen, ja ik ben Harrie woon in duitsland en gebruik de rode kaart van kanaal digitaal.

Gast dropje20
Geplaatst:

ik zal ze ****** ze een mail sturen ze hebben een goede klanten service

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Heb zo'n ding ook gehad. Geen goede ervaring mee. Ze zijn wel behulpzaam, maar echte kennis ervan hebben ze niet. Had voor mijn dochter een kabel versie gekocht. Zat CST 1.12 op. Update via internet werkte wel, maar toen was de cardserver weg/kapot. Van alles geprobeerd, masr nooit meer werkend gehad. Ook via de Duitse forums geen oplossing. Kabelscan werkte wel, maar zonder decoder geen beeld. Heb ze 3 weken de tijd gegeven om het op te lossen.. Niet gelukt.. De neutrino software is ook verre van ideaal... Heb het ding gewoon de kliko in geflikkerd. Dochterlief een Dreambox 500HD gegeven. Installeren en klaar...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen