Gast Mimisiku Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Bedenk me net dat (alhoewel het dus een cosmetische fout is) het een hele leuke wordt als een klant van Canal Digitaal of TVV naar de helpdesk belt... Klant: Ik heb geen beeld Helpdesk: Wat is uw kaartnummer? Klant: Hoe vind ik die? Helpdesk: Klikt u even op menu dan systeem Klant: 0571xxxxxxxxxxx Helpdesk: Moment we versturen een signaal. Zet uw toestel op SBS6. Binnen een uur heeft u weer beeld.. Begrijp nu de vele vragen hier over de activaties die maar niet willen werken..
ben klever Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Inderdaad als dat op deze wijze met de helpdesk wordt gecommuniceerd krijg je zulke situaties. Echter als CD op de hoogte is v.d. M7 SAT801 fout zal de volgende vraag worden: Helpdesk: Welke ontvanger heeft u? Klant: De m7Sat 801 Helpdesk: moet dan een rekensommetje maken in gedachte. TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Na jaren ervaring met de CDS helpdesk kan ik melden dat ik het kennisniveau daar niet buister hoog is. Vaak kennen ze de ins en outs niet van de apparatuur die Canal Digitaal aan zijn slachtoffers levert
ben klever Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Dat heb ik zelf ook ondervonden, de hobbyisten onder ons hebben meer kennis van deze zaken dan de helpdesk. Hopenlijk verbeterd dat in de toekomst, arme leken die met een kluitje in het riet worden gestuurd. TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E
sattv4iedereen Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Zelfde bij TVV, ik denk dat ze een scherm voor hen hebben, met de meest voorkomende problemen, en dit daar van af lezen. Ik heb geen twijfel, dat de meeste leden hier meer kennis hebben van zaken dan die bij M7, en de klanten beter zouden kunnen helpen. Mijn ouders met hun philips bakje hebben geluk, dat ik toch iets meer weet dan die van TVV, zodat problemen opgelost worden, soms met medewerking van medeleden hier Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
grondstof Geplaatst: 20 mei 2015 Geplaatst: 20 mei 2015 Volgens mij hebben je ouders de pech een Philips bakje te hebben maar daar verschillen de meningen vaak over op de diverse forums.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen