Eduard07 Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Steeds vaker scan ik een transponder in op mijn Dreambox/OpenPli4 met "Not Found in PAT" terwijl de zendernamen wel worden ingelezen. Deze week weer op de Hotbird, maar niet alleen op deze sat. Wie kan me uitleggen hoe dit zit? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Begin maar met controleren van de voeding! Daarna kun je de tuner eens uitnemen, schoongommen en weer terugplaatsen.. Dan verder controleren of je connectoren/kabels/switch in orde zijn...
Eduard07 Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 (aangepast) Begin maar met controleren van de voeding! Daarna kun je de tuner eens uitnemen, schoongommen en weer terugplaatsen.. Dan verder controleren of je connectoren/kabels/switch in orde zijn... Dat lijkt me juist zo vreemd als de zenders namelijk wel worden ingelezen met perfecte signaalkwaliteit.. Verder heb ik op bv Nilesat een perfecte ontvangst van de zwakste transponders, verticaal en zo mogelijk horizontaal. De tuner is trouwens nog nieuw: geen twee jaar oud en bij een erkende dealer uit Groningen gekocht en onlangs nog volledig gecheckt. Heb het verschijnsel trouwens op dezelfde transponders op verschillende ontvangers met verschillende schotels, dus het zou wel heel toevallig zijn. Vaak zie ik trouwens dat het de gecodeerde SKY-transponders betreft op bv Hotbird. Heb de indruk daarom dat het met de soort codering te maken heeft. (SKY Italia) EDIT: Astra 1 : 123823 H is bijv. zo'n frequentie. Die is van SKY Deutschland.De EPG wordt wel altijd ingelezen. Misschien dat bepaalde ontvangers er nog een dia op te zien krijgen van SKY. Maar niet op de Dreambox. 23 april 2015 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Zenders lezen prima in zonder foutmelding. Beeld zul je niet zien. De HD zenders zijn alleen via officieel gepairde SKY kaart te zien...
Eduard07 Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 Vaak geeft de Dreambox met Pli4.0 de melding "SID not Found in PAT", zonder dia, maar wel met inlezing zender en EPG.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen