Ga naar inhoud


Griekenland crisis


Frans B

Aanbevolen berichten


Het zijn rupsjes nooit genoeg Gerard. 

Er wordt nu besproken hoe de politiekers schone handen kunnen houden en de schuld bij een ander kunnen innen.

Veel keus is er daar niet in, dat wordt de Europese burger met de pet.

 

Ene Jan Kees de Jager beloofde dat al het geld terug kwam, alleen vertelde hij er niet bij wanneer.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs Nederland zal het nooit lukken om 450 miljard terug te betalen, dat bedrag loopt alleen maar verder op. Dat de Grieken 350 miljard kunnen terug betalen is ook een totale illusie. Laat de geldschieters het maar gaan afschrijven, het was toch maar bijgeprint geld. De Grieken stappen uit de euro en de EU en vinden zelf hun weg wel weer, net zoals het IJsland gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Grieken gaan er gewoon voor zorgen dat iedereen wakker wordt van de farce genaamd EU, ze hebben de EU helemaal niet nodig, Nederland ook niet want het wordt met leugens en bedrog angstvallig bij elkaar gehouden.

 

Brussel kost de landen ook veels te veel geld, en wie steekt dat weer in zijn zak?

 

Tijd dat de EU opgedoekt wordt want de droom van een eenheid zal nooit mogelijk zijn met de hebzucht die er heerst.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens! Hoe eerder dit spook begraven wordt, hoe beter!

Als ik de arrogantie van de smoelen van die eurogroep mensen zie afdruipen wordt ik misselijk.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laat gemakshalve dus even de Griekse politici van weleer en nu buiten beschouwing. Maar die hebben ook het een en ander op hun geweten. 

Als je bedrijf failliet gaat na jarenlang in het rood gestaan te hebben, lijkt me dat toch reden genoeg voor een mea culpa.

 

Ik zie Griekenland momenteel echter alleen maar in een slachtofferrol kruipen. Maar ze hebben hun kapitaal wel opgesoupeerd en niet in hun toekomst gestoken. 

 

Je kunt de banken nu wel de schuld geven (Ik wil hun monopoliespel m.b.t. Griekenland ook niet ontkennen.), maar de Griekse politiek wil - zo lijkt het- nog steeds de boekhouding niet opschonen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laat gemakshalve dus even de Griekse politici van weleer en nu buiten beschouwing. Maar die hebben ook het een en ander op hun geweten. 

 

Geef de Grieken maar weer de schuld. Wie heeft hen die woekerrentes van 12-13-14 procent door de strot geduwd?

 

Lekker praten vanaf de zijlijn, maar als je opeens dergelijke tarieven voor je hypotheek moet gaan ophoesten dan kan je wachten tot het gruwelijk spaak loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt toch zelf daarvoor gekozen?

 

Hetzelfde met alle klikfondsen en winstverdriedubbelaars, toen de beurzen omhoog gingen stond men te jubelen, toen de boel instorte klonk het geweeklaag en waren de banken en beleggingsmaatschappijen de boosdoener.

 

Niet om het een of ander, maar je tekent zelf bij het kruisje voor dat soort leningen.

 

En laten we even niet vergeten dat die leningen verstrekt werden op basis van de boekhouding zoals door de Grieken gepresenteerd.

En die cijfers bleken achteraf, hoe zal ik het netjes zeggen, geflatteerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoop ellende voor de gewone werkman daar en heb er medelijden mee zo zie je maar weer waar die graaiers weer mee bezig zijn overal echt erg zoiets mss werken mensen van canaal erwel bij ook :cry: .

Alleen snap niet dat er mensen zijn die er toch nog op vakantie gaan als ik hele jaar gewerkt heb en wil 2 of 3 weken rust ga je toch niet daar vieren allemaal asielzoekers die stranden op struinen en maar hopen dat ze niet je beurs jatten waar je al je geld in hebt wat je meegenomen hebt dan !

Als de banken niet open gaan onstaat ereen wallstreet crash ben ik bang , ik had mijn geld allang van de bank gehaald want te redden is er toch niets meer daar, en maar debatteren nu overal als gewone burger snap je daar toch niks meer van ze willen gewoon hun eigen hachje schoon praten nu en uiteraard zorgen dat alle scheepjes op droge zijn voor hun . 

 

Er staat maar een man te juichen aan de zijlijn dat is poetin !!

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Griekenland heeft sedert 1960 geen enkel jaar (!!!!!!!) een positieve handelsbalans gehad. En wat heeft Europa ( met hun zgn leiders incl Rutte enz) gedaan?

Nog meer €'s gegeven.

 

Rutte, kampioen met vele monden praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de gewone werkman, snapt vaak de complexe samenhang niet

laat staan dat de geleerden het kunnen uitleggen

laat staan dat er een eenduidig mechanisme is in de economie dat men zou kunnen sturen

allemaal poep, bah ome willem!

 

wat moest die nu ook met een referendum aankomen die gozer?

zo ziet u chaostheorie is niet voorspelbaar.

90

John Mayall

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hieruit blijkt dat je een unie alleen kunt vormen met gelijkgestemden met dezelfde sociale en culturele achtergrond.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2015/06/28/reisadvies-griekenland-gewijzigd.html

 

Ik herinner mij dat recent buitenlanders in Griekenland slachtoffer werden van woede en frustratie.

Ik persoonlijk zou mijn reisplannen voor Griekenland voor de komende tijd heroverwegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...