Ga naar inhoud


3D De Flop


Tripleboy

Aanbevolen berichten

zolang de providers het niet omarmen blijven alle nieuwe technieken waardeloos.

 

Wat heet waardeloos, zoals hier eerder door mij al geschreven, normale HD en zelfs SD wordt aanmerkelijk mooier en beter weergegeven.

 

Bovendien zijn sommige Samsung modellen uitgerust met een losse unit.

Al je aansluitingen zitten daarop en met een kabeltje gaat dit alles naar de TV zelf.

De beeldschermen zelf gaan redelijk lang mee en de unit is dan een plus.

Gaan we over naar weer een ander systeem, bijv.8 K, dan hoef je alleen die unit maar te vervangen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit staat bij Philips op de website

 

Vraag

Kan ik 3D-TV kijken als mijn gezichtsvermogen niet optimaal is?
 

Antwoord

Sommige mensen die ver- of bijziend zijn, ervaren een licht visueel ongemak wanneer zij 3D-TV kijken. Wij raden die mensen aan een korte pauze te nemen zodra ze merken dat hun gezichtsvermogen verandert.

 

Alleen staat er niet bij als je de ziekte van Ménière of tinnitus hebt watvoor gevolgen 3D dan kan hebben

Iemand die deze ziekte niet heeft en het wil ervaren drink gerust een fles jenever op en je hebt hetzelfde efect .

Om die reden mag het 3D-Content wel in de container.

 

 

Mazlzl

Avalon

De ziekte van M. durf ik in dit opzicht niets over te zeggen maar wel of geen tinnitus maakt niets uit. Dat heeft niets met evenwicht of zicht te maken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat noem ik nog eens goed speurwerk avalon, dat van de tinitus wist ik geeneens in samenhang met 3D

dat ik onwel wordt van 3D wist ik

heb trouwens twee panasonic brillen in de aanbieding :D

Met bijpassende tv?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heet waardeloos, zoals hier eerder door mij al geschreven, normale HD en zelfs SD wordt aanmerkelijk mooier en beter weergegeven.

 

Bovendien zijn sommige Samsung modellen uitgerust met een losse unit.

Al je aansluitingen zitten daarop en met een kabeltje gaat dit alles naar de TV zelf.

De beeldschermen zelf gaan redelijk lang mee en de unit is dan een plus.

Gaan we over naar weer een ander systeem, bijv.8 K, dan hoef je alleen die unit maar te vervangen.

Dan mag je mij eens uit leggen over welke sommige modellen je bedoelt en watvoor unit ?

 

Voor de mensen die een oogziekte,meniere of vallende ziekte hebben Google hier eens is zat op te vinden.

 

Ik heb geen panasonic tv wel een krat bier daar heb je na afloop van een niet 3D film hetzelfde effect van.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je mij eens uit leggen over welke sommige modellen je bedoelt en watvoor unit ?

 

Voor de mensen die een oogziekte,meniere of vallende ziekte hebben Google hier eens is zat op te vinden.

 

Ik heb geen panasonic tv wel een krat bier daar heb je na afloop van een niet 3D film hetzelfde effect van.

 

Mazlzlz

Avalon

 

 

Het gaat om: Samsung UE55HU8500,   http://www.samsung.com/tr/consumer/tv-audio-video/tv/uhd-tv/UE55HU8500LXTK 

en er zullen meerdere modellen komen.

 

Het is een UHD Evolution Kit, de TV zelf heeft boven aan de rand een camera, die uit deze rand komt als je wilt skypen

en nog veel meer.

 

Heb zelf geen ervaring, maar heb wel bij testrapporten gelezen, dat met een "actieve" bril, zoals Samsung levert,

geen problemen zouden zijn met hoofdpijn en/of duizeligheid.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het verzenden van de post ging iets fout,

 

Hier de volledige tekst, als het nu tenminste lukt:  

 

Het gaat om: Samsung UE55HU8500,   http://www.samsung.com/tr/consumer/tv-audio-video/tv/uhd-tv/UE55HU8500LXTK 

en er zullen meerdere modellen komen.

 

Het is een UHD Evolution Kit, de TV zelf heeft boven aan de rand een camera, die uit deze rand komt als je wilt skypen

en nog veel meer.

 

Heb zelf geen ervaring, maar heb wel bij testrapporten gelezen, dat met een "actieve" bril, zoals Samsung levert,

geen problemen zouden zijn met hoofdpijn en/of duizeligheid.

 

Nu gaat het wéér fout, ook met de volledige editor, dus laat ik het er maar bij.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vertel eens waar haal je de info weg dat ze een aparte unit gaan maken voor 8K ?

Heb zelf ook een HU8500.

 

Zolang als er geen 8K is voor de consument  kan je beter tegen de tijd dat ze het uitgaan zenden een andere tv kopen duurt al bij al toch minimaal 5 jaar voordat er zenders mee gaan komen.

 

ON-Topic het gaat hier over 3D en niet over 4K en 8K

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even het "of topic" te eindigen, kijk zelf eens op de site van Samsung, en raadpleeg ook "reviews".

 

De unit is het hart van de TV, maar zit niet ingebouwd en kan dus vervangen worden door wat dan ook.

 

Bedoeling ervan is, als er iets nieuws komt, dat je niet de "hele" TV moet vernieuwen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat heet waardeloos, zoals hier eerder door mij al geschreven, normale HD en zelfs SD wordt aanmerkelijk mooier en beter weergegeven.

 

Bovendien zijn sommige Samsung modellen uitgerust met een losse unit.

Al je aansluitingen zitten daarop en met een kabeltje gaat dit alles naar de TV zelf.

De beeldschermen zelf gaan redelijk lang mee en de unit is dan een plus.

Gaan we over naar weer een ander systeem, bijv.8 K, dan hoef je alleen die unit maar te vervangen.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. De native resolutie van dat scherm is 4k, dat wordt echt geen 8k als je de unit vervangt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig hebben we nog de nieuwe Blue-Ray 3D releases.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De initiatief nemers hebben ook Brava NL, Brava HD en Brava 3D op de markt gezet en tot hier toe,

ondanks de crisis, worden de zenders op meerdere satellieten uitgezonden.

 

Dat vind ik nogal tegenvallen. Brava NL is alleen via kabelboeren te zien (en dan niet in HD).

Brava 3D is al lang weg.

En dat meerdere satellieten met Brava HDTV lijkt overdreven: http://nl.kingofsat.net/find.php?question=brava&Submit=Zap

Ze zitten bovendien lijkt het overal in het basispakket en wijst dat er niet op dat ze de pakketaanbieder moeten betalen i.p.v. dat ze er een vergoeding voor krijgen?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...