Ga naar inhoud


3D De Flop


Tripleboy

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je vergeet breedbeeld!

En mijn vader riep altijd dat kleurentv het niet zou worden.

 

Tja, de mens is gemaakt om diepte te kunnen kijken, niet naar platte plaatjes.

Ik denk dat diegenen die roepen dat 3D tv niets toevoegt alleen de el-cheapo versie kennen, die je hoofdpijn bezorgt in plaats van de "wow" versie.

 

Ik heb wel een persoonlijk probleem met de brillen, ik heb nog nooit een 3-D bril in mijn zichtsterkte kunnen aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals 3D gaat UHDTV ook floppen..... ;)

Zeker als je bedenkt hoeveel zenders nu al gewoon HD zijn..... ;)

Als dat zo is , dan is dat zo !! 12 juni 2013 - 19:37 #2 icon_share.png   

Het financiële plaatje , daar ligt de hinderpaal bij vele , 

telkens een nieuwe bakje moeten aankopen ....

 

3D = njet voor mij (helaas) !!

wegens o.a. geen dieptezicht !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D, HD, UHD, etc, terwijl er nog massaal beeldverhouding 3/4 SD uitzendingen worden uitgezonden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ken geen programma's welke op dit moment in 3/4 worden opgenomen, ik heb zelfs nog nooit programma's in 3/4 gezien.

 

Beeldverhouding 4/3 bestaat wel, programma's welke indertijd opgenomen zijn in dat formaat zullen zonder panscan ook in hun native formaat uitgezonden moeten worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik zie geen diepte, dus voor mij is/was 3D sowieso niet handig.. HD t.o.v. SD zie ik prima dus dat is voor mij wel een welkome ontwikkeling geweest. Als mijn zicht goed blijft zal ik UHD op zijn tijd ook wel gaan gebruiken. Wacht eerst tot het voldoende is ingeburgerd.. Mijn HD TV is net geen 2 jaar oud dus die kunnen nog even mee (Deo Volentibus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals 3D gaat UHDTV ook floppen..... ;)

Zeker als je bedenkt hoeveel zenders nu al gewoon HD zijn..... ;)

 

 

Je gelooft jezelf toch niet?.

 

In een andere post heb ik de aankondiging gedaan van de eerste in de wereld UHD zender en nog wel een Nederlandse ook,

lees op volgende link:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/345964-nederlanders-presenteren-tv-zender-festival-4k-in-cannes/

 

Zie vooral: #14, heb het met eigen ogen gezien dat SD/HD zeer goed werden ge-upscaled.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D voegt wel iets toe en met de actieve bril probleemloos, alleen jammer dat je niet zoals normaal met je ogen ook op de achtergrond kunt scherpstellen. Toch gebruik ik hem niet. Geen abo voor 3D-kanalen en als ik naar een echt goede film kijk vergeet ik de beeldkwaliteit zeer snel, ook als het SD is. Dat wel op een 40 inch en voor zover ik tijd neem om een film te bekijken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een andere post heb ik de aankondiging gedaan van de eerste in de wereld UHD zender en nog wel een Nederlandse ook,

lees op volgende link:

 

oh en omdat het een nederlandse is dan gaat het niet floppen.

Nee de eerste 10 jaar word het in iedergeval niks.

buiten het feit dat het misschien best wel mooi beeld kan zijn.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh en omdat het een nederlandse is dan gaat het niet floppen.

Nee de eerste 10 jaar word het in iedergeval niks.

buiten het feit dat het misschien best wel mooi beeld kan zijn.

 

edje

 

En waarom zou het dan moeten floppen?.

 

De initiatief nemers hebben ook Brava NL, Brava HD en Brava 3D op de markt gezet en tot hier toe,

ondanks de crisis, worden de zenders op meerdere satellieten uitgezonden.

 

Deze mensen zijn nog uit de tijd van de goede handelsgeest.

 

Verder, ondanks dat hier nog veel in SD is, zijn er ook al veel HD zenders en via Türksat UHD (4K) test uitzendingen.

Als ze hier al meedoen, dan vertrouw ik op een goede afloop.

Zelfs in de winkels, staan een of meer merken met UHD, prominent in de winkel en het verkoopt ook heel goed,

ondanks dat er nog geen reguliere uitzendingen zijn.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat bij Philips op de website

 

Vraag

Kan ik 3D-TV kijken als mijn gezichtsvermogen niet optimaal is?
 

Antwoord

Sommige mensen die ver- of bijziend zijn, ervaren een licht visueel ongemak wanneer zij 3D-TV kijken. Wij raden die mensen aan een korte pauze te nemen zodra ze merken dat hun gezichtsvermogen verandert.

 

Alleen staat er niet bij als je de ziekte van Ménière of tinnitus hebt watvoor gevolgen 3D dan kan hebben

Iemand die deze ziekte niet heeft en het wil ervaren drink gerust een fles jenever op en je hebt hetzelfde efect .

Om die reden mag het 3D-Content wel in de container.

 

 

Mazlzl
Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...