Hawa Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Hallo allemaal. Al sinds geruime ik heb ik geen meer van BVN en alle Duitse zenders die via 19.2 binnenkomen. Je zou zeggen de LNB staat niet meer goed, maar als ik naar de Oostenrijkse zenders ga zijn er toch enkele Die met meer dan 90 % binnenkomen. Kort geleden nieuwe image er op gezet en zenderlijst vernieuwd. Ook dit helpt niet Dit alles met Dreambox 8000 en Wavefrontier schotel.
Mojo Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Ik zou de LNB vervangen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 (aangepast) Beste Hawa Welkom op dit forum. Welke Oostenrijkse zenders zijn dat precies die je kunt ontvangen? Welke Wavefrontier schotel is het? Die 90%, is dat signaalsterkte of signaalkwaliteit? 29 april 2015 aangepast door Sprietje
Hawa Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 Alvast bedankt voor de reacties. De LNB heb ik gewisseld met de 28.2 LNB zonder resultaat. Ik heb de wavefrontier T 90 de SNR is 90% op de volgende zenders. Kabel 1 Prosieben en Sat.1A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen