Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Nadat ik de plugin infobartunerstate (20150309) heb geinstalleerd kan ik mijn Vu Duo2 niet meer via mijn webbrowser benaderen. Hij geeft aan dat hij geen verbinding met het apparaat kan maken. Wel kan ik via mijn verkenner en enkele andere programma 's de ontvanger benaderen via hetzelfde ip adres. Dus er is wel verbinding maar niet meer via mijn browser.(firefox).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik gebruik het VTI image 8.2.0.

Mvg,

Hans Kroodsma

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Klaarblijkelijk bijten die elkaar qua dependancies. Wat je kunt bekijken of 'plots' het IP nummer wordt gewijzigd (of beter gezegd de poort van WebIf). Vervelender wordt het als de vsftp service wordt gestoord (dit kun je simpel testen met een FTP programma als DCC, DreamEdit etc.). Doen die het plots ook niet meer, dan weet je genoeg!

In dat geval via de Help functie van de plugin de auteurs aanschrijven en hopen op een bevrijdend antwoord

Geplaatst:

Ik ben er achter gekomen dat bij de instal van infobartunerstate automatisch de plugin webinterface mee wordt geinstalleerd. Openwebif en webinterface gebruiken verschillende poorten. Nu heb ik de poort van webinterface van 81 op 80 gezet. Ik kan nu weer de ontvanger via de browser benaderen maar dan alleen met de oude webinterface.

Geplaatst:

aha die fiets,

ja dat had ik al eens getest of ze ook beiden tegelijk gebruikt kunnen worden

alhoewel ik dat met een veel ouder image destijds getest heb... > dat gaat de poortinstelling is inderdaad bepalend

192.168.x.y:80

192.168.x.y:81 moet ook zo ingevoerd worden in de browser (en eventueel de geschiedenis wissen van je browser als die op hostnaam ingesteld is)

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat ik het voor elkaar heb. Heb de oude webinterface uitgeschakeld. Daarna de poort van Open webif op 81 gezet. Vervolgens in de browser 192.168.x.y:81 ingevuld (bedankt Mimisiku enTonskidutch). Kreeg eerst nog de oude dreamboxwebcontrol. Op F5 (vernieuwen) gedrukt en ik kreeg warempel de nieuwe webif. Ook de plugin infobartunerstate werkt nog. Heb ik nog 1 vraag : waarom wordt met de instal van de plugin infobartunerstate de plugin webinterface mee geinstalleerd? Allemaal bedankt voor uw bijdrage.

gr. Hanski

aangepast door hanski

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...