Ga naar inhoud


Wanissa ombouw ervaring ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben sinds kort met een wanissa chippie aan het stoeien.. Het werkt nog niet.. (allemaal nullen in de cam info) heb alles gecheckt.. alle doorgekraste verbindingen gemeten.. en geconstateerd dat deze verbindingen weer contact maken wanneer de desbetreffende dipswitch op on wordt gezet.. dit lijkt mij goed, en ook noodzakelijk om allsas te laten functioneren.. echter… Het doorkrassen van de zeg maar volgens de site 3rde verbinding.. is op de foto zeeer lastig te zien.. heb daar echter wel een baan weggekrast, kan alleen het verband met pin 20 IC5 (zie schema) niet vinden… daarom vermoed ik dat daar ergens een fout zit.. ik persoonlijk vermoed dat er ook ergens een vaan van de bewuste pin 20 moet worden doorgekrast..

 

 

 

Kan iemand me bovendien zeggen waarom de verbindingen naar pin 7 en 2 wel op de foto staan en niet in het schema?

 

Wie heeft al een cam met suc6 omgebouwd, en welke info heeft men gebruikt?

Die van ome merde op http://www.cybercomm.nl/~hjkoorn/wanissa.html

Of het orginele wanissa document op http://wanissa.host.sk/

 

 

Nou, ik hoop dat je me wat info kunt geven want alleen die FTA’s is ook geen pretje :-(

 

 

Mvrgr

 

Bas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


die omschrijving van ome merde is goed ik heb er hier ook al twee klaar liggen en die werken als de dp op allsas staat geeft de cam aan welke eprom er in zit dus het zou moeten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

het doorkrassen is een beetje onduidelijk.. vooral de 3rde op de pagina van ome merde.. En als ik dip 7/10 omzet wordt deze doorgekraste verbinding ook niet hersteld.. klopt dat.?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...