Ga naar inhoud


Nederlandse EPG op de Samsung DSR9500?


sretlow

Aanbevolen berichten


Het heeft er alleen maar mee te maken wie wat meezend. De nederlandse epg die jij bedoeld is een speciaal iets van C+ genaamd mediahighway.

De samsung voldoet aan de norm en het is waar, de duitse zenders maken er meer werk van en kun je soms dagen naar voren kijken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de EPG werkt gewoon met de nederlandse kanalen. Op een test stond het volgende: "EPG info wordt weergegeven in de DVB-norm maar CanalDigitaal maakt hier helaas geen gebruik van...". Dus dacht ik: EPG werkt niet op de Nederlandse kanalen en ik wil juist liefst een goede EPG mogelijkheid op ned. kanalen.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je een voor C+ goedgekeurde ontvanger hebben als je dat erg belangrijk vindt. Maar of je daar gelukkig van wordt betwijfel ik ten zeerste.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een voorbeeld van de Samsung:

 

epg.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig! Nog 1 vraag: Kun je ook weergeven welke film er op bepaalde kanalen komen, of welke sport programma's? Dus kortom: dus een programma gids samen stellen van tv categorieen op bv. 1 avond? Misschien kan ik een keertje komen kijken... ;-) Ik werk in Zeist.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de samsung is dat nu eenmaal niet mogelijk. Ik kan niet oordelen over andere ontvangers

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...