Suri-Vibes Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 (aangepast) Hallo leden heb een vraagje aan jullie op welke manier kan ik youtube kijken via xtrend 9200 ? ik hebt het zo vaak geprobeerd maar komt er niet meer uit of het kan zijn dat ik fout zit te zoeken . Als iemand van jullie ervaring mee heeft graag dan een korte beschrijving zal ik zeer waarderen . Groet : Radj 13 mei 2015 aangepast door Michel De volgende keer je Xtrend vragen graag in het Xtrend forum plaatsen. Dat lijkt mij een duidelijke zaak.
dvbs Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 (aangepast) Dag Radj Verondersteld dat je een E2 image draaiend hebt en een internet verbinding. Dan kan je normaal toch via de applications manager MyTubePlayer downloaden en installeren. Dat zou toch moeten lukken. Of bedoel je de zoekfunctie onder deze application? succes 6 mei 2015 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 YouTube gebruikt coderingen die niet werken op een Linux box. Niet omdat het niet zou kunnen, maar botweg omdat de codecs niet in de firmware zit. Zelfde als MyTube....
dvbs Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Je bedoelt dan dat sommige filmpjes niet kunnen worden weergegeven? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Suri-Vibes Geplaatst: 7 mei 2015 Auteur Geplaatst: 7 mei 2015 Dag Radj Verondersteld dat je een E2 image draaiend hebt en een internet verbinding. Dan kan je normaal toch via de applications manager MyTubePlayer downloaden en installeren. Dat zou toch moeten lukken. Of bedoel je de zoekfunctie onder deze application? succes Hallo ik heb deze instelling ook geprobeerd maar kom niet verder trouwens ik kan my tubeplayer nergens vinden of zoek ik verkeerd ? waarom ik deze functie wilt gebruiken is omdat sony mee gestopt is met deze app server voor tv die ouder zijn dan 2,5 jaar en lager . mijn dochtertje kijk veel kinder liedjes op youtube vandaar dat ik deze optie terug wil . ik heb op de Xtrend youtube player geinstalleer via de applicatie maar kom niet verder dan dit . hoop dat iemand meer hier van af weet . Gr : R
cheapwatcher Geplaatst: 8 mei 2015 Geplaatst: 8 mei 2015 Ik kijk tegenwoordig youtube via de chromecast en tablet of telefoon. Werkt stukken eenvoudiger. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
whitespider Geplaatst: 8 mei 2015 Geplaatst: 8 mei 2015 Hi @ all, Ik heb Mytubeplayer op mijn Xtrend (Openatv) geinstalleerd en het werkte prima tot eind april. Nu krijg je een bericht als je op Mytubeplayer gaat, zie link: https://support.google.com/youtube/answer/6098135?hl=en Ik denk dat het niet meer mogelijk is om youtube op onze receivers te ontvangen messchien met een volgende update van Openatv? Dan maar gewoon weer via de computer, tablet of smartphone............... WS 1
sjappie666 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Dikke onzin, dat youtube niet zou werken op een Linux box. Ik kan alle youtube videos afspelen inclusief de vevo videos op mijn VU+Solo2 via de ingebakken plugin YoutubeTV die standaard in de enigma2 image is meegebakken. Ook kun je youtube videos afspelen via de plugin TSmedia, werkt beter dan Mytube want daarmee kun je geen vevo afspelen.
sjappie666 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 (aangepast) Tsmedia heeft het zoekprobleem al opgelost, dus download ff Tsmedia 9.5 en je problemen zijn opgelost. Plus je kunt ook nog eens alle films en series kijken van Onechannel Icefilms etc. download je er Subtitleplayer 3.29 bij heb je er ook nog nl subs onder. (Y) Download link hieronder http://www.world-of-satellite.com/showthread.php?45378-TSmedia-9-5 13 mei 2015 aangepast door sjappie666
whitespider Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ja ik confirm inderdaad, heb net the TSMedia plugin geinstalleerd op mijn Xtrend 4000 en het werkt prima. Kan nu weer Youtube kijken via mijn receiver. Ik wist helemaal niet dat je met de TSMedia plugin youtube kon kijken, alsnog bedankt voor deze informatie. WS
sjappie666 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Whitespider No problem, we zijn hier om elkaar te helpen niet waar
Suri-Vibes Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Geplaatst: 14 mei 2015 Beste leden Heb onlangs deze topic geopend om wat antwoorden te krijgen op mijn vraag maar ik snap er niks van hoe ik youtube kan kijken op mijn box . hierbij wil ik ook gelijk zeggen ben niet zo handig in de box wat ik heb voor mij is het ook veel puzzel werk . maar toch bedankt voor jullie aandacht kan iemand de stappen voor mij opzetten hoe ik dat moet doen ? ik heb keer op keer een waarschuwing gekregen hier dat ik deze topic bij Xtrend moest zetten maar heb deze niet met opzet gedaan sorry . zoals ik het aangeeft ben best onhandig met fourms enzo denk als we me kaar helpen hier en met respect omgaan dat het voor een ieder een goed gevoel oplevert . Groet .S
whitespider Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Hallo Suri, Ik zal je zo snel mogelijk even de stappen opschrijven, dat kan nu niet wat zitten film te kijken. WS
Suri-Vibes Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Geplaatst: 14 mei 2015 Hallo Suri, Ik zal je zo snel mogelijk even de stappen opschrijven, dat kan nu niet wat zitten film te kijken. WS Hallo W zal je heel dankbaar zijn vindt het erg tof van je . Gr:S
whitespider Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Blauwe knop/Applicaties/Download plugins/Extensions/TSmedia (instaleren)/Box rebooten/groene knop en dan op TSmedia drukken Succes, houd me op de hoogte WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen