Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 2 kaarten intern geshard. Sinds 1 week blokkeerd de Telesat kaart VTM HD, 2BE en VIER HD.

Als ik de Telesat kaart uit de kaartlezer haal werken deze zenders weer.

Hoe kan ik de cccam.cfg  aaanpassen zodat ik de Telesat kaart weer kan gebruiken?

Bedankt!

Grtjs

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Kijk even of Télésat ook deze zenders aanbied. Zo ja even met SID Assign aangeven welke SID door welke reader moet worden verwerkt..

Geplaatst:

Bedankt! Het zijn enkel die 3 zender VTM HD, 2BE en VIER HD  waarop de Telesat aansprekt. Kan ik die 3 zenders op de Telesat kaart blokkeren? Waar vind ik de sids van deze zenders?

Geplaatst:

Ik heb nu het volgende aangepasst:

SMARTCARD SID REJECT: /dev/sci1 { 1b90,5278,1b76,1b91,5221,5226,5286,5280,5276,527c,17a7 }

in dev/sc1 zit de Telesat kaart

in dev/sc 0 de TVVL kaart

Dit werkt nu goed, behalve met de zender 2BE sid: 1b90 heb ik nog hetzelfde probleem. Zodra ik de kaart uit de server haal gaat die zender op mijn client box weer open???

Gast Mimisiku
Geplaatst:

2BE HD heeft SID 1B90

2BE SD heeft SID 320C

Dus even met hoofdletters proberen... Weet niet of dat scheelt.

Geplaatst:

Het werkt nog niet. De drie zenders blokkeren als ik de Telesat kaart in de kaartlezer steek. Ik heb het ook met een externe kaartlezer en op andere dreambox probeert met hetzelfde negatieve resultat.

Het draait hier al jaren zonder problemen. Apart werken de twee karten zonder probleem.

Nog iemand een tip?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Gebruik SID ASSIGN i.p.v. sID REJECT!

Gast Mimisiku
Geplaatst:

kun je heel mooi zien in de OSCam WebIF. Gewoon afstemmen op een probleem TéléSat kanaal. In de WebIF zie je de SID. Die gewoon even noteren...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...