Prawo Geplaatst: 8 mei 2015 Geplaatst: 8 mei 2015 (aangepast) Na 14 jaar trouwe dienst van mijn draaibare schotel moet mijn actuator worden vervangen (wederom want vijf jaar eerder bleek dat ook al nodig). De leverancier van indertijd bestaat niet meer zodat ik het nu zelf moet uitzoeken. Ik vraag mij af of het verstandig is nu ook de Jaeger SuperJack 18 inch te nemen die er tot nu toe op zat. De installateur stelt er een voor van het Turkse merk Sunny. Die is echter ongeveer tweemaal zo duur (€ 80 tegenover bijna € 40 voor de SuperJack). Over zo’n Sunny kan ik echter op internet verder ook niets vinden. Heeft iemand hier een idee welke actuator ik nu het beste kan nemen en wat een redelijke prijs zou moeten zijn?Gezien de beperkingen op dit forum mogen er geen namen van leveranciers worden genoemd, maar een persoonlijk bericht hierover stel ik zeker op prijs. Want zoekend op internet ben ik de laatste weken nog niet verder gekomen. 8 mei 2015 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen