Ga naar inhoud


[Pioneer] Vraagje over m-z settingslijst?


rave62

Aanbevolen berichten

Mijn vraag aan jullie is of de m-z settings kanalen lijst die te vinden is op zijn site die is aangepast voor de pioneer maar was eigenlijk voor de plips,werkt deze dan nog onder de gebruikelijke kuba files of moet ik naar andere files uitkijken,ik heb hem er een keer in gehad maar op zeer veel kanalen geen ontvangst maar met die zelfde keys weer alle ontvangst op de astra/hotbird van satori, mij is nog steeds onduidelijk hoe dat kan?

Graag hulp a.u.b.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij werkt deze lijst tot grote tevredenheid.

Er is maar een groep die het niet doet en dat is de Taq. willen ook niet met het B menu. Natuurlijk zijn er die totaal niets doen, maar ik ben zeer tevreden. En ook moeten er de nodige met het B menu aan gezet worden.

Ik heb een dbr100NL2 en werk nog met de dynamit versie 4.41NL. Heb de versie 5.0 nog niet uitgeprobeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komen de serringlijsten van m-z van een poolse site die hij zelf in een andere volgorde gezet heeft, zo doe ik hetzelf ook altijd. Je vindt daar per dag wel een nieuwere settinglijst met de bijgewerkte kanalen. Je hebt ze daar voor de 1430, 1530 en 1630. Ik weet alleen niet of ik hier de link mag plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...