astro iris Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 (aangepast) Zijn er al mensen die ervaring hebben met dit nieuw satelliet ontvangertje? Wat zijn de voor en nadelen ervan? 11 mei 2015 aangepast door Michel onduidelijke onderwerp titel!
astro iris Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Geplaatst: 9 mei 2015 Sorry verschrijving in titel, moet natuurlijk Ariva 102 mini zijn.
Emekli Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 Sorry verschrijving in titel, moet natuurlijk Ariva 102 mini zijn. Nooit van gehoord, wel van de busmaatschappij met dezelfde naam. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Seniorsatter Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 (aangepast) Hoezo nieuwe satelliet ontvanger ? Hier staat een test uit 2012. http://www.Bron: Totaal TV/tests/187/klein_maar_zeer_fijn.html Is dus een model van Ferguson 9 mei 2015 aangepast door Seniorsatter
astro iris Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Geplaatst: 9 mei 2015 Inderdaad, maar heb dit toestel nog maar recent opgemerkt. In beschrijving spreekt men van een ideaal toestel voor bvb campers en ook gemakkelijk als men liever niet teveel toestellen naast de tv wilt. Had graag geweten of er al mensen waren met ervaring met dit toestel. Mijn lokale kabelboer kende het niet.
muppet Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Ariva 102 is een handig ding als je de fastscan lijst gebruikt zo los zenders ordenen is monikkenwerk. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
cookie monster Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Ik heb die al een hele tijd en ik ben er kontent van Ik HAD TV Vlaanderen , ALLE updates kwamen binnen Nooit enig probleem ermee gehad !! Kijk nu enkel nog FTA & bitterweinig nog !! Ook gebruik ik een externe HDD om programma's op te nemen & bekijken Wat wel is , zoals met ALLE ontvangers: De ene komt , en kort erna , weer een nieuw type , en de ondersteuning .... Bwa , zolang de Ariva hier doet & wat die moet doen , blijft die C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
astro iris Geplaatst: 13 mei 2015 Auteur Geplaatst: 13 mei 2015 Is die gemakkelijk aan te sluiten op tv? Ik heb in kamer een tv staan zonder satelliet aansluiting. Volgens producent kan dit wel met dit toestel. Klopt dat?
trust Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Als die tv een hdmi aansluiting heeft , is het simpel . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
sattv4iedereen Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Ik heb die ook, maar ligt er een beetje werkloos bij. Die doet het goed. Opnemen werkt goed, en het is dan ook nog een uitstekende mediaplayer toen ik hem gebruikte. Je moet wel satelliet signaal erbij hebben, anders geen beeld. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
astro iris Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Geplaatst: 16 mei 2015 Lijkt me een alternatief middeltje om grotere recever te vervangen, echter lees ik in test dat deze mini ontvanger nogal warm wordt bij gebruik, klopt dat sattv4iedereen?
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Dit viel bij mijn gebruik eigenlijk best mee. Hij lag wel appart, en was eigenlijk geen uren na elkaar gebruikt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
astro iris Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Geplaatst: 16 mei 2015 Nog 1 vraag is deze mini ontvanger ook te combineren in tv waar al ci module en kaart voor satellietontvangst al aanwezig is?
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Als je 2 coax kabels hebt, die toekomen, kan dit geen probleem zijn. Zolang je ook een hdmi ingang over hebt. Als je gelijktijdig wenst te kijken, naar hetzelfde betaalpakket of opnemen ariva en kijken op tv, zal zowel in de tv, als in de ontvanger een geldige kaart moeten worden gebruikt. Als je 2 verschillende betaal pakketten wenst te zien, zal in beiden de betreffende kaart aanwezig moeten zijn. Ik ben er nu niet van op de hoogte, als deze overweg kan, met de kanalen die deze speciale nano01 codering zoals bvb fox sports international en andere telesat kanalen zou gebruiken. Kan het ook niet testen, vanwege geen dergelijke kaart, en TVV heeft momenteel nog geen zo'n kanalen, anders zou ik mijn vader zijn kaart even lenen om te testen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen