Ga naar inhoud


Aviva 102 Mini, wie heeft er ervaring mee?


astro iris

Aanbevolen berichten


Sorry verschrijving in titel, moet natuurlijk Ariva 102 mini zijn.

 

 

Nooit van gehoord, wel van de busmaatschappij met dezelfde naam.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar heb dit toestel nog maar recent opgemerkt. In beschrijving spreekt men van een ideaal toestel voor bvb campers en ook gemakkelijk als men liever niet teveel toestellen naast de tv wilt. Had graag geweten of er al mensen waren met ervaring met dit toestel. Mijn lokale kabelboer kende het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die al een hele tijd en ik ben er kontent van :)

Ik HAD TV Vlaanderen , ALLE updates kwamen binnen :)

Nooit enig probleem ermee gehad !! Kijk nu enkel nog FTA & bitterweinig nog !!

Ook gebruik ik een externe HDD om programma's op te nemen & bekijken :)

 

Wat wel is , zoals met ALLE ontvangers:

De ene komt , en kort erna , weer een nieuw type , en de ondersteuning ....

 

Bwa , zolang de Ariva hier doet & wat die moet doen , blijft die :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die tv een hdmi aansluiting heeft , is het simpel .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die ook, maar ligt er een beetje werkloos bij. Die doet het goed. Opnemen werkt goed, en het is dan ook nog een uitstekende mediaplayer toen ik hem gebruikte. Je moet wel satelliet signaal erbij hebben, anders geen beeld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit viel bij mijn gebruik eigenlijk best mee. Hij lag wel appart, en was eigenlijk geen uren na elkaar gebruikt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 2 coax kabels hebt, die toekomen, kan dit geen probleem zijn. Zolang je ook een hdmi ingang over hebt.

Als je gelijktijdig wenst te kijken, naar hetzelfde betaalpakket of opnemen ariva en kijken op tv, zal zowel in de tv, als in de ontvanger een geldige kaart moeten worden gebruikt. Als je 2 verschillende betaal pakketten wenst te zien, zal in beiden de betreffende kaart aanwezig moeten zijn.

Ik ben er nu niet van op de hoogte, als deze overweg kan, met de kanalen die deze speciale nano01 codering zoals bvb fox sports international en andere telesat kanalen zou gebruiken. Kan het ook niet testen, vanwege geen dergelijke kaart, en TVV heeft momenteel nog geen zo'n kanalen, anders zou ik mijn vader zijn kaart even lenen om te testen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...