Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dag allemaal,

Ik ben helemaal nieuw in het hele sateliet gebeuren dus om te beginnen mijn excuses voor het niet begrijpen van de technische gegevens.

Ik heb een vu+zero aangeschaft met sateliet , waarbij nadien bleek dat mijn sateliet geen ontvangst krijgt doordat een gebouw aan die kant van men huis staat. Na terug te hebben gebeld naar de persoon die mij deze heeft verkoopt vertelde hij mij over een andere optie dat hij de vu+ ook kan zetten naar IPTV , kwaliteit is wat minder , maar ok ik heb geen keus.

Mijn vraag is hoe ik zenders ( nederlandstalige , engelstalige , ... ) kan toevoegen , want momenteel is de grootste aanbod dat de verkoper erop heeft gezet in het frans.

Is het mogelijk om films bvb op canal + in originele versie te zien?

Bedankt !

aangepast door wiz
onderwerp aangepast

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je echt geen ontvangst kunt realiseren op jouw locatie zou ik de ontvanger linea recta terug sturen naar de winkel en je geld terug eisen. Binnen 14 dagen zijn ze dat verplicht. Ben een beetje bang dat deze verkopen je probeert te paaien voor IPTV zodat hij onder die retour verplichting uit komt. Eénmaal tweede hands zijn die ontvangers gauw de helft waard! In IPTV modus is het beeld veel slechter dan direct van de satelliet. Bij een lage internet snelheid is HDTV via IPTV zelfs niet eens mogelijk. Daar komt bij dat Canal Digitaal zenders niet officieel (legaal) via IPTV te ontvangen zijn. Er bestaan wel illegale streaming servers maar die kosten ca. 10€ per maand en zijn zoals gezegd niet legaal...

Geplaatst:

Mimisiku , bedankt voor het antwoorden.

Het probleem is , dat ik deze bij een niet officiële persoon heb aangekocht .

Nu is er geen manier om die zenders via de servers te verkijgen zonder te betalen?  Ik zou ook graag de zenders uit de US ook ontvangen , is dat mogelijk ?

• Moderator
Geplaatst: