Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zomer weer is het allesbehalve. Een ramp voor vele mensen  :( . Ondanks lage temperaturen nog steeds kans op onweer.

Maar ondanks dat de zomer uitblijft, beginnen diverse zenders al met hun zomerprogrammatie, met hun vervelende en eindeloze herhalingen, waarvan je de laatste letter weet, als je de eerste gehoord hebt. :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sverige, heb je dan de verwarming aan ?

nee... ik heb de deur open.  binnen is net nog steeds behoorlijk warm, doordat de zon er zo nu en dan doorheen komt, en die geeft heel veel warmte, die ik niet hebben wil.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het in deze periode er heftig aan toe gaat in West Europa bewijst deze foto, genomen in de omgeving van Kassel (Duitsland). Hopelijk staan de schotels goed vast en ook zal er wel beelduitval geweest zijn .

bwaohee,

zo'n regen-wolk had ik gisteren ook achter me hangen op weg naar huis

de eerste keer sind 5 jaar dat ik gerend heb.

 

het is ernstige schade voor heel veel regio's

dorpen waar alle daken eraf liggen

landstreken waar de bouw plat ligt daar betonneren geen zin maakt, het loopt zo uit de kist

steden waar de riolering het niet meer aan kan en de straten en kelders onder staan

 

binnenkort is het zomer 21e Juni

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch schreef op 16 Jun 2016 - 16:23:

8< 8< knip 8< 8<

 

binnenkort is het zomer 21e Juni

 

Ja dan gaan de dagen weer korten en gaan we naar de winter toe. :sick:

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan gaan de dagen weer korten en gaan we naar de winter toe. :sick:

gelukkig maar... maar het ergste komt pas als de dagen aan het korten zijn. Dan is het vaak het warmste ...  Ik tel af tot 1 oktober, dan is de ellende meestal wel voorbij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zijn er ook mensen die heel erg gelukkig en blij zijn met zomerweer van 14 tot 16 graden.  Een hele verademing om gewoon lucht te kunnen krijgen, en niet gelijk uitgeput te moeten zijn.

Heerlijk weer... wat regen, 16 graden...  wat mij betreft mag het zo blijven tot het eindelijk weer herfst wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...